חדשות בארץ

הקצין שנפצע באסון המסוק: "ניסיתי להציל את החברים שלי"

מפקד זרוע הים, אלוף דוד סער סלמה, ומפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, ביקרו את סרן רון בירמן, שניצל מאסון התרסקות המסוק סמוך לחופי חיפה. בירמן סיפר כיצד ניסה להציל את חבריו והעביר מסר לבני המשפחות השכולות: "אוהב אתכם, תהיו חזקים"

מפקד חיל האוויר עם הקצין שניצל מאסון המסוק (צילום: דובר צה"ל)מפקד חיל האוויר עם הקצין שניצל מאסון המסוק (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

מפקד זרוע הים, אלוף דוד סער סלמה, ומפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, ביקרו היום (שלישי) את סרן רון בירמן, קצין הסיור המוסק שנפצע אמש בהתרסקות מסוק העטלף סמוך לחופי חיפה ומאושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה.

במהלך הביקור סיפר בירמן על התאונה הקשה, בה נהרגו שני טייסי חיל האוויר, סגן-אלוף ארז שחייני ורב-סרן חן פוגל ז"ל: "התאונה קרתה באזור שמונה וחמישים", אמר. "הצלחתי לחלץ את עצמי מהמסוק הטובע, ואחרי ניסיונות רבים להוצאת החברים שלי חולצתי על ידי סירת שיטור ימי. אני מאחל המון כוח ואהבה למשפחות. אני אוהב אתכם, תהיו חזקים".

סלמה ונורקין הביעו את הערכתם לאופן הפעולה וקור הרוח שהפגין הקצין. "עשית כל מה שיכולת וכל מה שאפשר", אמר לו מפקד זרוע הים. "נהגת באחריות, חתירה למגע ורעות. אתה מוקף גם במשפחה וגם במשפחה השנייה שלך – חיל הים ושייטת 3. תחזיק מעמד, אני יודע שאתה חזק, אנחנו פה לכל מה שאתה שצריך. מחכים לך בחזרה".

מפקד חיל האוויר הוסיף: "פעלת באומץ לב וקור רוח, אני שמח שאתה בחיים. אתה מקבל טיפול מצוין, תחזור במהרה, מחכים לך בבית וגם בטייסת".

מאמצי החילוץ (צילום: דובר צה"ל)

תגיות:חיל האווירתאונת אימונים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה