חדשות בארץ

"כאילו נפל מהירח": שי ניצן נכנס לתפקידו כרקטור הספרייה הלאומית

גורמים בספרייה הלאומית טוענים כי פרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן, שמונה לרקטור הארגון, דיבר עם עובדים בכירים על ענייני משפט נתניהו: "לא אמור לפטפט בפומבי על תיקים שעסק בהם"

  • כ"ו טבת התשפ"ב
ניצן (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)ניצן (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

פרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן, נכנס לתפקידו החדש כרקטור הספרייה הלאומית. ב"ישראל היום" דווח הבוקר (חמישי), כי בפגישה עם בכירי הספרייה דחה ניצן את הביקורת שנמתחה על מינויו לתפקיד ואף התייחס למעורבותו בתיקים נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

על פי הדיווח, המסתמך על גורמים בספרייה הלאומית, ניצן טען כי הביקורת על מינויו נשמעה רק "בכלי תקשורת לא חשובים דוגמת 'בשבע' ואתר 'מידה'". אחד הגורמים סיפר, כי "חלק ניכר מהשיחה עם העובדים הקדיש ניצן לענייני משפט נתניהו. רבים מאיתנו חשנו כי כפרקליט מדינה לשעבר שיש לו אחריות ציבורית, ובעוד המשפט מתנהל, ניצן לא אמור לפטפט בפומבי על תיקים שעסק בהם".

גורם אחר הוסיף כי ניצן נראה כמהיר תפיסה, אולם הדגיש: "יש לו עוד המון מה ללמוד, הוא ממש מתחיל מאפס. אין לו מושג קלוש בעבודת הספרייה, והוא ממש כאילו נפל מהירח. התחושה היא שאנחנו הולכים בעיניים פקוחות אל כאוס בארגון".

בספרייה הלאומית מסרו בתגובה לפרסום, כי מדובר בטענות ותלונות שאינן נכונות: "אנחנו מציעים לקחת בערבון מוגבל שמועות ורכילויות אנונימיות".

תגיות:שי ניצןהספרייה הלאומית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה