חדשות בריאות

עימות בין הורוביץ לבנט: "אתה נכנס לפרטים לא נחוצים"

בדיון על מדיניות הבידודים, פרץ ויכוח בין ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ. יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ': "שימו לב לזלזול של שר הבריאות בבנט. אי אפשר לנהל ככה מגפה"

  • כ"ה טבת התשפ"ב
בנט והורוביץ (צילומים: פלאש 90)בנט והורוביץ (צילומים: פלאש 90)
אא

בחדשות 12 פורסמו אמש (שלישי) הקלטות מדיון סגור בנושא הקורונה, בו ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ נשמעים מתעמתים ביניהם.

הוויכוח בין השניים נבע בשל מחלוקת בנוגע למדיניות הבידודים והבדיקות. בנט ביקש לקבל מהורוביץ הערכה לגבי מספר הבדיקות שמערכת הבריאות מסוגלת לבצע ביום. שר הבריאות הגיב כי "קשה לדעת ולנקוב במספר מדויק", והוסיף: "אז נגיד מספר, מה זה משנה? אתה לפעמים נכנס לפרטים שהם לא נחוצים".

בנט השיב: "אני רוצה ירידה לפרטים. אולי זה לא טוב, אולי יש כאלה שמעדיפים להישאר בגובה השמיים, זו דרכי".

(קרדיט: חדשות 12)

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', הגיב על הפרסום: "שימו לב לזלזול של שר הבריאות בבנט. אף אחד לא מתייחס אליו כאל ראש ממשלה. וזה מסוכן, כי אי אפשר לנהל ככה מדינה ואי אפשר לנהל ככה מגפה. מזה בדיוק הזהרנו כשאמרנו שראש ממשלה עם שישה מנדטים זה לא דמוקרטי ולא יכול לעבוד. בנט, אתה הופך לבדיחה מביכה. לטובתך ולטובת העם והמדינה – שחרר".

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, מיכאל מלכיאלי, תקף את בנט: "פשוט מעורר רחמים, לא פשוט שהחברים והמשפחה לא סופרים אותך, אנחנו נשלם את המחיר".

תגיות:נפתלי בנטניצן הורוביץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה