חדשות יהדות

בזכות התפילות - בשורה משמחת: איציק סעידיאן יצא לראשונה לחצר בית החולים

אחרי שמונה חודשים ארוכים ומטלטלים בבית החולים, במהלכם התפללו עליו בארץ ובעולם - איציק סעידיאן סוף סוף מסוגל לצאת לאוויר הפתוח מחדרו בבית החולים

אא

אחרי שמונה חודשים ארוכים ומטלטלים בבית החולים - בשורה טובה נוספת לכל עם ישראל, שהתפלל לרפואתו של הלום הקרב איציק סעידיאן.

לפני כשלושה חודשים, בחסדי השם מרובים, פקח סעידיאן את עיניו ושב להכרה, ואילו אתמול (ב') דיווח בית החולים כי איציק יצא לראשונה לחצר בית החולים, לנשום אוויר במקום פתוח, בעזרת כיסא מיוחד. 

כזכור, סעידיאן הדאיג מדינה שלימה כאשר הצית את עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון.

אמנם לפניו דרך ארוכה בשיקום על פי דברי רופאיו, אך אין ספק שצעד זה של יציאה לחצר - שם ישב בשמש והיה מסוגל אף לאכול ולשתות, מעיד על התקדמות גדולה. אחיו אבי, שיצא ביחד עמו, סיפר בהתרגשות כי איציק בכה מרוב התרגשות. "יצחק הצליח היום לצאת לנשום אוויר בחוץ, בשמש, ואפילו לאכול, לשתות ולראות אנשים הולכים ברחוב. טיילנו בחוץ, היה מאוד מאוד מרגש", סיפר אחיו, אבי.

"הוא בכה. לא האמנו שנגיע ליום הזה אחרי שמונה וחצי חודשים. חשבנו שלפחות שנה-שנתיים הוא יהיה מורדם ומונשם, לפי ההערכה. ברוך השם, ההתקדמות מטורפת. יצחק נלחם בכל הכוח. הוא מבין איזה שינוי הוא עשה פה, הרפורמה שאנשים כל יום אומרים שהוא הצליח לעזור לחלשים", אמר אחיו. 

 

תגיות:רפואהתפילותבשורה טובהאיציק סעידיאן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה