חדשות בארץ

מבוכה: בהיעדר רוב לקואליציה – בנט הוזעק מהבידוד למליאה

בהיעדר רוב לקואליציה, ראש הממשלה נפתלי בנט הוקפץ מהבידוד בו הוא שוהה בביתו בעקבות הידבקותה של בתו בקורונה, ותקף: "נתניהו איבד כל אחריות לאומית". הליכוד: "בנט מפחד, ניסה לברוח מלמסור דין וחשבון לציבור"

בנט (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)בנט (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט יצא הערב (שני) מהבידוד בו הוא נתון בביתו, בעקבות הידבקות בתו בקורונה, והגיע לכנסת, וזאת לאחר שהתברר כי לקואליציה אין רוב במליאה.

יו"ר הכנסת מיקי לוי וראשי הקואליציה ניסו בתחילה לבטל את דיון 40 החתימות שיזמה האופוזיציה, אולם לאחר שהתברר כי לקואליציה אין רוב הוחלט להזעיק את בנט מביתו. גם חברת הכנסת שירלי פינטו (ימינה) הוקפצה למליאה. כדי לאפשר לשניים להגיע, הודיע לוי על דחיית הדיון במליאה בשעתיים.

בהודעה שפורסמה מטעמו, תקף בנט בחריפות את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו: "ראש הממשלה ואנשי לשכתו עשו נסיונות רבים לפטור את ראש הממשלה מהגעה לכנסת, שכן בתו מאומתת לאומיקרון בסבירות גבוהה, ללא הצלחה. האופוזיציה בראשות נתניהו מסרבת לאפשר קיזוז, למרות שנאמר להם שהאומיקרון מדבק מאוד ומחייב היערכות שונה של המבודדים בכנסת".

"הזלזול של האופוזיציה בבריאות הציבור חמור ביותר", הוסיף בנט. "בעוד אנחנו עושים הכל כדי להעלות את תחושת האחריות של כל אזרח ואזרח נוכח העלייה בתחלואה, נתניהו משחק עם המגפה בשביל הישג פוליטי קטנטן. נתניהו איבד כל שמץ אחריות לאומית".

בליכוד דחו את הביקורת על הסף: "בנט מפחד. בניגוד לתקנון הכנסת ובאופן חסר תקדים, בנט ניסה לברוח מלמסור דין וחשבון לציבור. גם בזה הוא נכשל. בשיא משבר הקורונה אנחנו לא סגרנו את הכנסת ולא ברחנו מדיונים כמו בנט".

"על פי הנחיות משרד הבריאות ועל פי כללי הכנסת, בנט חייב להתייצב לדיון ולהשתתף בו ביציע המבודדים. לכן הספין של בנט הוא קשקוש – לא אכפת לו מבריאות הציבור אלא מהבריאות הפוליטית שלו, והיא אכן בסכנה".

תגיות:נפתלי בנטנגיף הקורונהאומיקרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה