סלבס בהתחזקות

סלבס בהתחזקות: הזמר איתי לוי מבקר אצל הרבי, סופיה טייב מודה להשם, ועוד

הזמר איתי לוי מבקר אצל הרבי בניו יורק (וגם רגב הוד), סופיה טייב מודה להשם, ישראל אטיאס מקרב לבבות ושחר חיון מרגיזה את הרשת - סיכום שבועי של סלבס בהתחזקות

איתי לוי בניו יורק איתי לוי בניו יורק
אא

הזמר איתי לוי נמצא בסיבוב הופעות בארצות הברית וכבר דיווחנו שהוא ניצל את הזמן להיפגש עם מזכה הרבים – הרב שניר גואטה. הפעם הוא מעלה תמונה לעמוד שלו  ברשתות החברתיות מציונו של הרבי מילובביץ' בניו יורק. "יחי אדוננו מורנו ורבינו הגאון הקדוש נזר ישראל ותפארתו הצדיק רבינו מנחם מנדל שנאורסון", כתב לוי. "בכל שנה אני מחכה להגיע אליך ולהגיד אלף פעמים תודה על הכל על הכוח, הברכה, השמחה ונחת הרוח. ולחזור אליך כל שנה להודות על הקיים ועל מה שבדרך. תודה לבורא עולם מלך מלכי המלכים ולקהל המדהים שלי שמביא אותי כל שנה לשמח אתכם. אלוהים יעניק לכם כפול ומכופל על ראשכם וכל בני ביתכם", סיכם.

ודרך אגב, איתי לוי אינו היחיד. רק לפני כשבועיים, הזמר רגב הוד ביקר בציונו של הרבי, בירך את עם ישראל והודה לקב"ה על הכול.

הזמר רגב הודהזמר רגב הוד

 

סופיה טייב מודה

סופיה טייב, האחות הקטנה של נינט, כתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "אתמול פעם ראשונה בחיי שכחתי להתפלל. תכל'ס זה כמו לשכוח לאכול (שזה גם משהו שקורה לי הרבה). הלילות האחרונים מאתגרים מעט אבל תודה להשם על הכול. במיוחד על המתנה הכי גדולה שאפשר לקבל בחיים – שיינא".

טייב מתייחסת לבתה הבכורה שיינא, אותה ילדה לפני מספר חודשים. מקור השם הוא מיידיש ופירושו יופי והדר. יש המפרשים את השם שיינא כמתנה מאלוקים, ומתייחס להאדרת האל ולרצון הורי התינוק להודות על המתנה שקיבלו ממנו.

השחקן ישראל אטיאס מקרב לבבות

השחקן ישראל אטיאס השתתף בפאנל "היצירה הישראלית ככלי לחיבור חברתי וקירוב לבבות" בנוכחות נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו. "כשהתחלנו לצלם את השבאבניקים, תהיתי ביני לבין עצמי איזה שיח זה ייצור בציבור ובפרט בציבור החרדי" כתב אטיאס. "תוך כדי עבודה על הדמות, התוודעתי לעולם החרדי שהוא שונה מהעולם שלי וקצת דומה. בכל אחד ואחת מאיתנו קיים הצורך החשוב והאנושי להרגיש שייך, להרגיש חלק מהסיפור ולהוכיח, בעיקר לעצמנו. הייתה לי הזכות להשתתף בפאנל בנוכחות נשיא המדינה ורעייתו בנושא חשוב וקרוב לליבי-קירוב לבבות דרך יצירה. זה מרגש אותי, עצם העובדה שיש שיח כזה מראה על רצון לשינוי, לקבלת האחר ולהידברות. כשם שפרצופנו שונה ככה דעתנו שונה. כמה יפה הייתה השעה בה היינו מצליחים להאיר את הדומה ולכבד את האחר. לא לשנות. לא לשפוט. פשוט להיות. בשקט שלנו. להסיר תוויות שקיימות בנו, השינוי מתחיל בתוכנו. רק ביחד".

וגם:

השחקנית שחר חיון שמתקרבת לדת עוררה זעם בקרב החוגים הליברליים, כאשר כתבה: "אני יוצאת עם בני הדת שלי בלבד". מה אתם חושבים? כתבו לנו בתגובות.

עדן הראל מנשה מנצלת את ימי הסופה "כרמל" בשביל לסרוג. "אין כמו לשבת ולסרוג ולזכך לעצמי רגע של נחת ושלווה", כתבה.

השחקן אברהם אביב אלוש מפרסם כמדי שבוע קטע קצר על פרשת השבוע. "אהבה ל-אחד ואהבה לספר ההוראות והחוקים שלו עוזרים לנו ונותנים לנו את הכלים לתת ולאפשר לכל אחד מאיתנו לעשות את העבודה שלו ואת הייעוד שלו ובאהבה. בדיוק הפוך מאיך שאנחנו רגילים לראות את האחר, אתה או את שונים ממני כי לכל אחד מאיתנו יש תפקיד אחר, אז הציפייה או הרצון שתחשוב, תהיה או שתתלבש כמוני ורק בגלל זה אני יאהב אותך הוא שגוי ביסוד. זו האחריות והמחוייבות שיש לנו אחד כלפי השני וככל שנצליח להתחבר ולהפוך ל 'אחד' יותר מוקדם, ככה כל האיומים שמתרוצצים מעל ראשינו יתפיידו מן העולם... ואם לא ננסה לא נדע", כתב לסיכום.

יונתן רזאל שר לנשמה

שיתוף פעולה מרתק בין האומנים יונתן רזאל, שולי רנד ושאנן סטריט, יצר את הסינגל החדש של רזאל, "לב אל הנשמה", אותו הלחין רזאל וכתבו כל השלושה."לב אל הנשמה" הוא שיר קצבי ואופטימי, שנכתב בהשראת מקרה די מוזר: "לפני די הרבה שנים נתקעתי בין טיסות באוקראינה", מספר רזאל. "יצאתי אל הקור שבחוץ ופתאום שמעתי ילד שר בקול מתוק ומלאכי. עמדתי שם המום לרגע, משהו בקול שלו הרעיד בי מיתר עמוק ושכוח. שנים לאחר מכן הייתי בסיטואציה מורכבת ופתאום נזכרתי בקול ובשירה של הילד הזה ומשהו בי התמלא. התחלתי לשיר  'שימו לב אל הנשמה'. יש קול מנחם בתוך הבלאגן הזה.״

 

תגיות:רגב הודאיתי לויישראל אטיאססופיה טייב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה