חדשות בעולם

מסעיר את הרשת: תינוקת שננטשה בקור המקפיא של הודו - ניצלה על ידי גורי כלבים

הנס שמדהים את העולם: תינוקת בת יומה שננטשה על ידי אמה בהודו - ניצלה באורח נסי על ידי גורי כלבים ואמם, שאימצו אותה, חיממו את גופה והגנו עליה מהקור המקפיא של התקופה הזו

אא

הנס שמדהים את העולם: תינוקת בת יומה שננטשה על ידי אמה בהודו - ניצלה באורח נסי על ידי גורי כלבים ואמם, שאימצו אותה, חיממו את גופה והגנו עליה מהקור המקפיא של התקופה הזו. 

על פי הדיווחים, התינוקת ננטשה בשדה סמוך לכר מרעה נטוש, שבו חיים גם גורי הכלבים ביחד עם אמם, במחוז צ'טיסג'אר בהודו. 

האנשים שמצאו אותה שם סיפרו כי שמעו את התינוקת בוכה, וחיפשו אחר מקור הבכי. כשהגיעו אליו מצאו את התינוקת כשהיא מכורבלת בין האם וגוריה וככל הנראה - חום גופם הציל אותה ממוות ודאי בקור הנורא.

"הטמפרטורה באזור הזה יורדת בלילה בצורה קיצונית, ולא הגיוני שהיא הייתה מחזיקה מעמד בלי זה", אומרים כעת המקומיים. "למזלה היא נמצאה כבר בבוקר שלמחרת הנטישה ונלקחה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. היה לה נס ששמעו אותה בוכה".

בבית החולים יוצב מצבה של התינוקת, והיא הועברה את בית יתומים מיוחד שמטפל במקרי נטישת תינוקות - בשם 'קו הילד', שגם ינסה למצוא לה משפחת אומנה. "זה נס גדול שהיא נמצאה בלי פגע", אומר כעת תושב נוסף, ומסביר כי באזור הזה יש הרבה כלבים משוטטים, שיכולים לדבריו, "להיות מאוד רעים ואכזריים כשהם רעבים".

 

תגיות:כלביםנטישהתינוקת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה