מעניין

חייזרים באגם? מה פשר הרעש המוזר שמגיע מהאגם הקפוא?

מה מתרחש במעמקי האגם הקפוא בקולורדו, ארה"ב? חובבי עב"מים מאמינים שמדובר בבסיס חייזרים. אך למרות הטענה המופרכת, יש הסבר יותר הגיוני לתופעה. האזינו והחליטו בעצמכם

האגם הקפוא בקולורדו האגם הקפוא בקולורדו
אא

לא חסרים חובבי עב"מים וקונספירציות שמאמינים שהרעשים המוזרים אשר הוקלטו ממעמקי אגם קפוא הם בעצם אותות שמגיעות מבסיס חייזרים נסתר בתחתית האגם. סקוט סי וורינג הוא אחד מהם. וורינג טוען כי הרעשים שתועדו באגם קפוא בקולורדו הם למעשה חייזרים המתקשרים ביניהם, שיכולים אף לעורר תגובה צבאית.

התיעוד (האמיתי לגמרי) צולם על ידי עובד של שירות הפארקים וחיות הבר של קולרדו מוקדם יותר החודש והועלה לרשתות החברתיות. וורינג ניתח את ההקלטה וטען כי "האותות מצביעים על בסיס חייזרים עמוק בתחתית האגם. עקב היותו קפוא, הצלילים גבוהים. למעשה האגם פועל כמגבר".

עם זאת, יש הסבר הרבה יותר הגיוני לקיומם של הקולות המוזרים. על פי NPR, רשת הרדיו הציבורית של ארה"ב, "תזוזה בקרח של אגם קפוא, ככל הנראה בגלל שינויי טמפרטורה, גורמת לתדרי צליל גבוהים ונמוכים. כפי שכתב אמן הסאונד עטור הפרסים אנדראס ביק בפוסט בנושא: 'התדרים נעים דרך הקרח, אולם הגבוהים נעים מהר יותר מהנמוכים, כך שרעשי הפיצוח והפיצוץ הקלים מגיעים למאזין בהפרש זמן די משמעותי, בעוד הגליסנדו צונח לו לעומקים כמעט חסרי תחתית'."

האזינו והחליטו בעצמכם:

 

תגיות:רץ ברשתתופעות טבע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה