חם ברשת

סטודנטית לתקשורת חושפת: "מרצים בפנינו חברים בארגוני טרור. בושה!"

סטודנטית במרכז הארץ פנתה לפעיל החברתי יואב אליאסי וחשפה כי במסגרת קורס עיתונות, הסטודנטים נאלצים להקשיב ל"הרצאות של חברים בארגוני טרור". צפו בתיעוד

בעיגול: אשרף אל-עג'רמי. צילום: חנן כהןבעיגול: אשרף אל-עג'רמי. צילום: חנן כהן
אא

סטודנטית צעירה פנתה ברשת החברתית לפעיל הימין יואב אליאסי ושיתפה אותו שבמסגרת אחד הקורסים שלה במכללה, הגיע להרצות אשרף אל-עג'רמי, חבר פת"ח, ללא ידיעת התלמידים. "הוא דיבר על כיבוש ישראל, שוויון זכויות, וכמה המדינה שלנו לא בסדר ולא תומכת בהסכמי שלום וחלוקה שווה עם פלסטין", אומרת אותה סטודנטית וממשיכה: "כמובן שאותנו התלמידים בזום השתיקו ולא נתנו לנו זכות דיבור במהלך השיעור, ולמעשה הכריחו אותנו להקשיב ולשמוע בן אדם שתומך בטרור וישב 12 שנים בכלא הישראלי אחרי שטס ללבנון והשתתף בלחימה שבין אש״ף לישראל."

הסטודנטית משתפת עובדה מקוממת נוספת ומספרת, שכאשר דיקנית בית הספר לתקשורת שמעה ביקורת שלא מצאה חן בעיניה מאחת התלמידות שכן נכחה בשיעור באופן פרונטלי, היא פשוט אמרה לה "תשתקי".

הסטודנטית אומרת שהתלמידים כבר חסרי אונים: "באופן גורף כבר מספר שיעורים בקורסים שונים אנחנו התלמידים נקלעים לסיטואציות בהן המרצים מרשים לעצמם לדבר איתנו פוליטיקה ולהביא את דעתם השמאלנית. משתיקים אותנו התלמידים כמו שהתקשורת בטלוויזיה משתיקה את הימינים! אני באמת כבר לא יודעת מה לעשות, אנחנו משלמים כל כך הרבה כסף למכללה ומה מקבלים בתמורה? הרצאות של חברים בארגון טרור. בושה".

צפו בסרטון מהשיעור:

 

תגיות:חם ברשתהסברה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה