בריאות ותזונה

אלומיניום נמצא בכל מקום. זה מה שאתם (לא) רוצים לדעת עליו

מה הקשר בין אלומיניום למחלת הסרטן, אלו מאכלים ומוצרים מכילים כמות גבוהה של אלומיניום ואיך ניתן להיפטר מאלומיניום שכבר נכנס לגוף? את הכתבה הזו - אסור לכם לפספס

אא

סירים ומחבתות, פחיות קולה, תבניות חד פעמיות, רדיד אלומיניום (נייר כסף), דיאודורנטים, ואפילו מוצרי מזון שאנחנו צורכים מדי יום כדוגמת בצק מוכן, עוגה מוכנה, חמוצים, מלח שולחן, גבינה צהובה, אבקת אפייה ואבקות למיניהן (כולל אבקות חלב לתינוקות) - הם רק רשימה חלקית של מוצרים שאנו צורכים, שמכילים רמה גבוהה מאוד של אלומיניום. 

מה הבעיה בזה בעצם?

ישנם תאים בגופנו, ובפרט בגוף האישה, שכשהם נחשפים לאלומיניום - הם הופכים לפגיעים יותר בפני מוטציות. אותן מוטציות, בשילוב של מספר גורמים, עלולות להתפתח לתאים סרטניים וציסטות. 

יותר ויותר נשים וגברים צורכים דיאודורנטים שמייבשים את ה'זעה' אולם רוב הדיאודורנטים שמיוצרים היום, מכילים בתוכם אלומיניום (הוא זה שלמעשה מייבש את אזור בית השחי).

​מחקרים שבדקו את השפעת האלומיניום על בריאותנו, חזרו עם ממצאים עגומים למדי ולכן עלינו להקפיד להתרחק מהמוצרים שמכילים אותו ככל שניתן. כך למשל, באחד המחקרים הובא כי חלק מקופסאות שימורים - מצרך שנמצא בכל בית, מכיל חומר מסוכן בשם BPA שעלול לשבש את האיזון ההורמונאלי בגוף. איך יודעים? הפכו את הקופסא וחפשו את הספרה 7. 

כל מוצר שמכיל בתוכו את המספר 7 מכיל BPA או ביספנול A הוא חומר מסוכן שמשבש את ההורמונים בגוף, ואצל נשים עשוי לגרום בין היתר, לבעיות פוריות. 

הבעיה עם האלומיניום היא כשהוא מגיע למחזור הדם שלנו, כי משם וע להיטמעות ברקמות, הדרך קצרה. אז נכון שחלק ממנו מופרש ביציאות או יסונן על ידי הכליות ויצא בשתן, אך אם האלומיניום מגיע לקיבה - הוא יזיק לספיגת זרחן - מה שאומר נזק לעצמות והשיניים בטווח הארוך. 

​אז איך אפשר בכל זאת לעזור לגוף להיפטר מהאלומיניום? אחת העצות היותר מבורכות היא להגביר מזון שיש בו נוגדי חמצון בשם פוליפנולים כמו ירקות ופירות. הפוליפנולים לא רק יעזרו לגוף להילחם ברדיקלים חופשיים שנוצרים מהאלומיניום, אלא אף ילחמו בתאי סרטן ויעכבו את הגדילה של כלי דם בעלי גידולים סרטניים. 

מה עוד יעשו הפוליפנולים עבורכם? הנה הרשימה החלקית:

- יגנו על עורכם מפני קרינה אולטרה-סגולה

- יסייעו לשמור על תפקודי המוח והקוגניציה

- יפחיתו דלקות בגופכם

- ישמרו על כלי הדם ועל הלב

- יאזנו את הסוכר בדם שלכם

- ישמרו על לחץ דם תקין

תגיות:סרטןבריאותאלומיניום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה