חדשות בריאות

מטורף: מדוע קיבל תושב ניו זילנד - 10 חיסוני קורונה ביום אחד?

טוב, אין ספק שזה אחד הסיפורים היותר מזעזעים ששמענו לאחרונה: מה מביא אדם לקום ביום בהיר אחד ולהחליט שהוא רוצה לקבל לא רק חיסון אחד נגד הקורונה, אלא 10 במקביל?

אא

טוב, אין ספק שזה אחד הסיפורים היותר מזעזעים ששמענו לאחרונה: מה מביא אדם לקום ביום בהיר אחד ולהחליט שהוא רוצה לקבל לא רק חיסון אחד נגד הקורונה, אלא 10 במקביל? את התשובה לשאלה הזו מנסים כעת לפענח גורמי בריאות שונים בניו זילנד, לאחר שתושב המקום התחסן בעשרה מקומות שונים, ביום אחד. 

על פי החשד שנבדק כעת על ידי מוקדי הבריאות שבהם קיבל אותו אדם את החיסונים - מדובר ככל הנראה באדם שנאות לקבל תשלום עבור כל אחת מהפעמים שבהן התחסן - במקום מתנגדי חיסונים שהחליטו לשלוח מישהו אחר במקומם, כדי לקבל את ה'תו הירוק'. 

בדומה לארץ, גם בניו זילנד הנהיגו באחרונה את שיטת ה'תו הירוק', ומי שאינו מציג תעודת מתחסן - אינו יכול לבקר במקומות ציבוריים כמו קניון ובתי עסק נוספים. 

לפי שעה, טרם הותרה לפרסום זהותו של אותו אדם, אולם לדברי אסטריד קורניף, מנהלת אגף ההתחסנות נגד קורונה במשרד הבריאות בניו זילנד, מדובר במקרה חמור שלא יעבור בשתיקה. "אנחנו מאוד מוטרדים מהמצב הזה, ופועלים למיגורו ביחד עם רשויות החוק. זה חמור מאוד".

מה קרה לאותו אדם? על פי פרופ' ניקי טרנט, מנהלת אחד ממוקדי הייעוץ לחיסונים במדינה, "אדם שמתחסן כל כך הרבה פעמים זה מעמיד אותו בסיכון כלשהו. זה לא דבר שבטוח לעשות אותו".

תגיות:עולםחדשותקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה