חדשות בארץ

עבאס תוקף: "בן גביר וסמוטריץ’ לא למדו היסטוריה יהודית"

בצל גל הפיגועים, תקף יו"ר רע"מ מנסור עבאס את חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר והאשים כי "הם הולכים בדרכם של שונאי היהודים". סמוטריץ': "סוף סוף בתגובה לפיגוע הנוסף, תומך הטרור הזה מגנה. אותי..."

עבאס (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)עבאס (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר רע"מ מנסור עבאס פרסם הבוקר (רביעי) פוסט תוקפני נגד יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר.

בצל גל הפיגועים של השבועות האחרונים, ודרישתם של סמוטריץ' ובן גביר ממנו לגנותם, כתב עבאס: "באתי לפוליטיקה בשליחות ערכית ומוסרית – לקדם שיח פוליטי סובלני ושותפות אמת, לטובת כל אזרחי המדינה. לא מספיק להתפלל לשלום, מוכרחים לפעול להגשימו, קודם בין כל אזרחי ישראל. בן גביר וסמוטריץ' לא למדו היסטוריה יהודית: עלילות דם והאשמות שווא היו נחלתם של שונאי היהודים. שניהם הולכים בדרכם".

בתגובה לדברים, כתב סמוטריץ' בציניות בטוויטר: "סוף סוף בתגובה לפיגוע הנוסף היום בשכונת שמעון הצדיק בירושלים, תומך הטרור הזה מגנה. אותי...".

מוקדם יותר השבוע, פנה סמוטריץ' מעל בימת הכנסת לעבאס ודרש ממנו לגנות את פיגועי הטרור האחרונים: "השתיקה שלך רועמת שוב ושוב. אנחנו בגל טרור ופיגועים קשה. אתה מנהיג בחברה הערבית, בתנועה האסלאמית, ומנהיגות מובילה כיוון". עבאס הגיב: "גם כשדיברתי לא היית מרוצה ותקפת וביקרת, וגם עכשיו". לאחר מכן הוא יצא מהמליאה.

תגיות:טרורבצלאל סמוטריץ'מנסור עבאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה