חדשות בעולם

חברת "נטפליקס" תועמד לחקירה משטרתית

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, משליט שמרנות חברתית במדינתו על ידי קידום חקיקה שתגביל את חשיפתם של ילדים ובני נוער לתכנים שאינם ראויים. בעקבות הפרת חקיקה חברת "נטפליקס" תועמד לחקירה משטרתית של רשויות רוסיה

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
אא

ברוסיה שוקלים להטיל איסור גורף על פרסום תוכניות טלוויזיה וסרטים בעלי תכנים לא ראויים. על פי הדיווחים הוצעה לאחרונה ברוסיה חקיקת שלושה חוקים שונים שמטרתם להגן על ילדים מפני חשיפה לתכנים בעיתיים בכלי המדיה השונים. חוקים אלו יובילו לכך שסרטים ותוכניות המוצעים לצפייה ישירה בפלטפורמות שונות ייחסמו ישירות על ידי ספקי האינטרנט של המדינה.

נשיא המדינה, ולדימיר פוטין, ואנדריי ליפוב, ראש השירות הפדרלי לפיקוח בתחום תקשורת, האשימו שניהם את מדינות המערב ב"כפייה מפלצתית" על ילדים לפתיחות בנושאים שאינם צנועים.

פלטפורמות שיפרו את החקיקה המוצעת עלולות לשלם קנס של עד 14,000 דולר ולספוג השעיית השידורים למשך 90 יום.

 

חברת "נטפליקס" מועמדת לחקירה ברוסיה

משרד הפנים של רוסיה אישר כי חברת "נטפליקס", המספקת שירותי צפייה ישירה לספריית תוכניות וסרטים ברחבי העולם, תועמד לחקירה משטרתית של רשויות רוסיה בגין הפרת חוקי התקשורת של המדינה, הדורשים לסווג תוכן שאינו ראוי בתגית של "מעל גיל 18". זאת בעקבות תלונה של הנציבות להגנה על המשפחה.

אולגה ברנטס, הממונה על הנציבות להגנה על המשפחה, הסבירה כי "האוסף הצבעוני" של הסרטים וסדרות הטלוויזיה של "נטפליקס" חושף את הילדים לסגנון חיים פרוץ ונטול גבולות, ופוגע בערכי המשפחה.

לפני כחודש בית המשפט במוסקבה קנס את ערוץ הווידאו המוזיקלי של רוסיה ב-14,000 דולר, וזאת בעקבות שתוכנית הפרסים שלו כללה מגישים שהיו דמויות לא ראויות.

 

הילדים שלנו נפגעים

החשיפה לתכנים המשודרים בטלוויזיה וברשתות חברתיות פוגעת בנפשם של ילדנו. כולנו מודעים לפריצות חסרת הגבולות לה נחשפים הילדים בכלי התקשורת, לדיבור המחוצף של גיבורי הילדים והנוער אותו הם לומדים ומחקים, למעשים ולהתבטאויות המעידים על מידות מושחתות המשפיעים על התנהגות הילדים. כל אלה מחלחלים אט אט לתוכם, ומזהמים את נפשם על ידי אותו ריקבון רוחני. אינספור מחקרים בתחום בריאות הנפש מציגים את הנזקים הכאובים הנגרמים כתוצאה מהחשיפה לכלי המדיה של ימינו.

הרוסים הבינו את הנזק הרב הקיים בחשיפה לא מבוקרת של ילדים ונוער לכלי התקשורת. הם החליטו לשים גבולות, להרחיק את זה ולא לאפשר כניסה לתכנים אלו. ואם אפילו הם הגיעו למסקנה הזו, אז מדוע שאנו נתעלם מהנזק הנגרם ליקר לנו מכל – ילדינו?! אם בני אומות העולם החליטו לשים גבול ולצנזר תכנים המשפיעים לרעה על ילדינו, מדוע שאנו לא נדאג גם כן לבני משפחתנו ונסנן תכנים שיפגעו בהם?

ניתן להגן על ילדינו בקלות על ידי התקנת תוכנת סינון לאינטרנט על גבי המכשירים הקיימים, ועל ידי החלפת ממיר הטלוויזיה בממיר בעל תכנים כשרים, מרתקים ומגוונים מבית הידברותממיר 'צופיה'.

 

"היה לנו קשה להוציא את הטלוויזיה מהבית": הכירו את 'צופיה' - המסך הכשר למשפחות מתחזקות:

 

איך נעזור לילדנו? הרב זמיר כהן במסר חשוב להורים. צפו:

לפרטים נוספים היכנסו לאתר 'צופיה', או התקשרו אלינו בטל':
073-3-333-333

תגיות:ולדימיר פוטיןנטפליקסחקירה משטרתית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה