חדשות בארץ

גדולי ישראל נגד מתווה הכותל: "למנוע את החרפה"

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין הוציאו גילוי דעת חריף נגד הכוונה לפגוע בקדושת הכותל המערבי: "הננו בזה למחות בעוז על נתינת מקום והכרה למהרסי הדת"

  • כ"ו כסלו התשפ"ב
הגר"ח קנייבסקי והגר"ג אדלשטיין (צילום: Aharon Krohn/Flash90)הגר"ח קנייבסקי והגר"ג אדלשטיין (צילום: Aharon Krohn/Flash90)
אא

מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי וראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין יוצאים בחריפות נגד הכוונה המסתמנת בממשלה לקדם את מתווה הכותל.

בגילוי דעת נוקב תחת הכותרת "ופרצו חומות מגדלי", שפורסם הבוקר (שלישי) בעיתון "יתד נאמן", כותבים הרבנים: "על שמועה נוראה כי באה שקמו מזרע ישראל להשבית ולהכרית כל קדשי ישראל ולאחר שעמלים למוטט את חומות הכשרות והגיורים היל"ת שנבנו בעמל להציל ככל האפשר, לא נתקררה דעתם ורוצים לפגוע בשריד בית מקדשנו, הכותל המערבי שלא נסתלקה ממנו שכינה מעולם".

"והננו בזה למחות בעוז נגד הכוונה לחלל את קדושת הכותל המערבי על ידי נתינת מקום והכרה למהרסי הדת רח"ל, אשר רצונם לעקור את הכל ולחלל שם שמים ח"ו".

את דבריהם מסיימים מרן שר התורה וראש הישיבה בקריאה כי "על כל אחד ואחד לעשות הכל למנוע את החרפה במקום הקדוש, ולהתחזק בתורה ובתפילה, למען נזכה למניעת חילול השם ולביאת משיח צדקינו במהרה".

תגיות:הרב חיים קנייבסקיהרב גרשון אדלשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה