חדשות בריאות

אותר מאומת שני לווריאנט אומיקרון בישראל

אישה ששבה לאחרונה מדרום אפריקה התגלתה כמאומתת לזן אומיקרון. משרד התחבורה הודיע על הפעלת הסדרים חדשים בכל הנוגע לתחבורה הציבורית בנתב"ג

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות מסר הערב (ראשון), כי בישראל אותר מאומת שני לווריאנט אומיקרון של נגיף הקורונה. מדובר באישה שחזרה לאחרונה מדרום אפריקה.

בהמשך להחלטות שקיבלה הממשלה להתמודדות עם הווריאנט החדש, משרד התחבורה הודיע על הפעלת הסדרים חדשים בכל הנוגע לשימוש בתחבורה ציבורית הפועלת מנתב"ג.

במסגרת התקנות החדשות, ️תתאפשר הורדת נוסעים בלבד מהרכבות והאוטובוסים המגיעים לנתב"ג. ️השבים מחו"ל לא יוכלו לעלות על הרכבות והאוטובוסים, והיציאה מנתב"ג תתאפשר באמצעות רכב פרטי, איסוף על ידי קרובים או באמצעות מוניות מיוחדות ("ספיישל").

בכפוף לאישור תיקון התקנות, בתיאום עם משרד הבריאות והמשפטים, תתאפשר גם נסיעה מנתב"ג באמצעות מוניות שירות, שיפעלו בתפוסה של עד 50% לנסיעה משותפת לכתובת מגורים אחת.

במשרד התחבורה ציינו, כי במטרה להקל על הטסים לחו"ל ולהפחית את סיכוני ההדבקה, החל מהלילה תינתן הנחה של 50% בחניונים לטווח ארוך בנתב"ג לתקופה שתיקבע. ️עבור ציבור העובדים בנתב"ג, יוסדרו הסעות החוצה משדה התעופה כתחליף לתחבורה הציבורית.

עוד הוחלט, כי השבים בטיסות בינלאומיות לא יוכלו לעלות על טיסה פנים ארצית ויחויבו לפעול בהתאם לתקנות חובת הבידוד. הטסים מאילת לנתב"ג ינחתו בטרמינל 3, ומשם ימשיכו באמצעות הסעות חינמיות לתחנת סבידור מרכז בתל אביב (בכפוף להצגת כרטיס טיסה מאילת).

תגיות:נתב"גנגיף הקורונהאומיקרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה