מעניין

מצמרר: גבר שהוכרז כמת התעורר בתוך תא ההקפאה לגופות

חשמלאי בן 40 מהודו נפצע בתאונת דרכים והוכרז כמת על ידי הרופאים. כמעט 7 שעות לאחר מכן התגלתה האמת המחרידה: "הוא בכלל לא מת, הוא רוצה להגיד משהו", אמרה גיסתו, שהצילה את חייו

אא

אדם שהוכרז כמת בעקבות תאונת דרכים קשה שעבר, הוכנס אל מקפיא חדר המתים של בית החולים, כפי שנעשה שם עם כל הגופות. אלא שבמקרה הזה, מספר שעות לאחר מכן גילו הרופאים שהחשמלאי שהוכרז כמת, סריקש קומאר בן ה-40, בסך הכל שכב מחוסר הכרה בתוך התא הקפוא כשהוא חי לחלוטין.

קומאר הובא אל בית החולים לאחר שנפצע כהולך רגל על ידי אופנוע בעיר מוראדאבאד שבהודו. לאחר שפונה לטיפול נמרץ, הרופאים קבעו את מותו והעבירו אותו למקפיא שבחדר המתים. קומאר בילה כמעט שבע שעות בהקפאה עד שבני משפחתו גילו שהוא בעצם חי.

בני משפחתו של קומאר הגיעו לבית החולים כדי לחתום על מסמכים בירוקרטיים, כשגיסתו של קומאר הבחינה שהוא עדיין זז. "הוא בכלל לא מת, הוא רוצה להגיד משהו", צעקה. בשלב זה, הרופאים מיהרו לחלץ את קומאר מהמקפיא והעבירו אותו לטיפול רפואי במרכז הרפואי הסמוך.  

משפחתו של קומאר תובעת בימים אלו את בית החולים על רשלנות רפואית, שהייתה יכולה לעלות לו בחייו. "אנחנו נגיש תלונה נגד הרופאים על רשלנות, שכן הם כמעט הרגו את סריקש על ידי הכנסתו למקפיא", אמרה גיסתו של הקורבן.

ראג'נדרה קומאר, המפקחת הרפואית של בית החולים, ציינה כי "ההחלמה של קומאר הייתה לא פחות מנס רפואי". גם מפקח הבריאות האזורי, ד"ר שיב סינג, התייחס לנושא ואמר: "מדובר במקרה נדיר מאוד ואנחנו לא יכולים לקרוא לזה רשלנות רפואית. בראש סדר העדיפויות שלנו נמצא כרגע להציל את חייו".

תגיות:מוותנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה