חדשות בארץ

לפני תביעה: אמסלם שלח מכתבי התראה לחדשות 12 ודה-מרקר

חבר הכנסת דוד אמסלם שלח מכתבי התראה לפני נקיטת הליכים בגין לשון הרע לעיתון דה-מרקר ולחדשות 12, לאחר שציטטו אותו כמי שאמר שיש 'לכלוא את השמאלנים במכלאות': "ניסיון מכוער להכפיש את שמי"

אמסלם (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)אמסלם (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת דוד אמסלם שלח הבוקר (רביעי) לעיתון דה-מרקר ולחדשות 12 מכתבי התראה ודרישה לפני נקיטת הליכים בגין לשון הרע, וזאת בעקבות ציטוטים שהובאו בשמו בכלי תקשורת אלו.

המכתבים נשלחו באמצעות עורך הדין מוטי שמעון לעיתון דה-מרקר וקבוצת הארץ כולל המו"ל עמוס שוקן, וכן סגן העורכת והכתב רותם שטרקמן, וכנגד חדשות 12, המנכ"ל אבי וייס, עורך 'אולפן שישי' רון ירון והמגיש דני קושמרו.

מטעמו של אמסלם נמסר, כי ב-17 בנובמבר פורסמה בעיתון דה-מרקר כתבה פרי עטו של סגן העורכת הראשית, רותם שטרקמן, "אשר תוכנה ותכליתה הם פרסום דיווח שאינו אמת ופרסום דברי לשון הרע המוציאים דיבתו של חבר הכנסת דוד אמסלם רעה".

"הגדיל לעשות דני קושמרו ב'אולפן שישי' ב-19 בנובמבר והקריא את הכתבה, כולל כל ההטעיות, למרות שיכול היה להגיע להקלטות הספייס ולומר את האמת".

"שני הגופים לא ביקשו את תגובתו של חבר הכנסת אמסלם, כדי לפגוע בו ולגרום לו לנזק, להכפיש את שמו ולהוציא דיבתו רעה. גם כאשר פורסמו תיקונים והבהרות למיניהם, הם עדיין חטאו לאמת במקרה של חדשות 12, ולא הקטינו מהנזק במקרה של דה-מרקר".

עורך הדין שמעון הבהיר במכתביו: "נוכח חומרת הדברים, נדרשת מכם מיידית התנצלות והכחשה מפורשות ומפורטות בנוסח ובאורח שיוסכמו ועל פי תיאום עם מרשי באמצעותי".

חבר הכנסת אמסלם הדגיש: "נעשה כאן ניסיון מכוער להכפיש את שמי, וכתוצאה מהפקרות וביזיון של עיתון דה-מרקר וחדשות 12 התקשורת חגגה עלי למעלה מחמישה ימים. הדברים שאמרתי היו ברורים לכולם, ההקלטות הועלו ברשת, אבל אנשי תקשורת חסרי אחריות, מצפון או הגינות בסיסית בחרו להתעלם מהעובדות ומהאמת ולשים אותי ללעג וקלס. הברירה היחידה שהותירו בפניי היא להשיב מלחמה שערה ולהיאבק על שמי הטוב".

כזכור, בכתבה בדה-מרקר ובשידור בחדשות 12 צוטט אמסלם כמי שאמר בשיחה עם גולשים בספייס שיש 'לכלוא את השמאלנים במכלאות'. במוצאי שבת האחרונה הוא הגיב לסערה: "הבנתי שערוצי התעמולה ומהנדסי התודעה בתשקורת עבדו שעות נוספות בשבת. הרי אם בהקלטה מהספייס שומעים בוודאות שלא נאמרו המילים לכלוא אותם (השמאלנים) במכלאות, פשוט לא נביא אותה, ונתבסס על השקרים מדה-מרקר, כמה פשוט".

"אמרתי, ולא אתנצל על כך: כשם שהשמאל דורס אותנו היום בוועדות ובכנסת, כך נדרוס אותם כשנחזור לשלטון. לכולם מותר לדבר על בריונים וסמרטוטים, רק לדודי אמסלם לא. לכולם מותר לדבר עם הידיים ולהיות בוטים, רק לדודי אמסלם לא. אז לא עוד".

תגיות:דוד אמסלםחדשות 12דה-מרקר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה