חדשות בארץ

אמסלם: "ערוצי התעמולה ומהנדסי התודעה עבדו שעות נוספות בשבת"

חבר הכנסת דוד אמסלם צוטט בחדשות 12 כמי שאמר שיש 'לכלוא את השמאלנים במכלאות'. הוא הגיב בהכחשה, ואיים כי ישקול להגיש תביעת דיבה נגד חדשות 12

אמסלם (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)אמסלם (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת דוד אמסלם (הליכוד) תקף הערב (מוצאי שבת) בחריפות את חדשות 12, ואיים כי יגיש תביעת דיבה נגד הערוץ. זאת לאחר שאמש הוא צוטט בשידורי חדשות 12 כמי שאמר בשיחה עם גולשים בספייס שיש 'לכלוא את השמאלנים במכלאות'.

"הבנתי שערוצי התעמולה ומהנדסי התודעה בתשקורת עבדו שעות נוספות בשבת", כתב אמסלם בטוויטר. "הרי אם בהקלטה מהספייס שומעים בוודאות שלא נאמרו המילים לכלוא אותם (השמאלנים) במכלאות, פשוט לא נביא אותה, ונתבסס על השקרים מדה-מרקר, כמה פשוט".

"אמרתי, ולא אתנצל על כך: כשם שהשמאל דורס אותנו היום בוועדות ובכנסת, כך נדרוס אותם כשנחזור לשלטון. לכולם מותר לדבר על בריונים וסמרטוטים, רק לדודי אמסלם לא. לכולם מותר לדבר עם הידיים ולהיות בוטים, רק לדודי אמסלם לא. אז לא עוד".

"אשקול להגיש תביעה כנגד חדשות 12 על כל השקרים והסילופים בכוונה תחילה. לא ארכין ראש לאיש ואמשיך לדבר ישר ולעניין, בסגנוני וללא פחד או מורא, ואייצג את האמת והצדק של המחנה הלאומי", סיכם אמסלם.

המקור לציטוט בחדשות 12 הינה כתבה שפורסמה על ידי רותם שטרקמן בדה-מרקר. שטרקמן התנצל הערב על הדברים: "התנצלות. אחרי שהפנו את תשומת לבי, הקשבתי שוב לדבריו של ח"כ דודי אמסלם. בניגוד למה שכתבתי לפני כמה ימים, אמסלם לא ביקש לכלוא את כל השמאלנים".

"אמסלם ככל הנראה דיבר בהקשר יועצים משפטיים וראשי המשטרה ואמר 'אנחנו צריכים להיות מפוכחים ולהבין שמדובר כאן בזאבים שטורפים כל מה שזז, ואם אנחנו לא נדע לרסן אותם ולהכניס אותם למכלאה בסוף הם יאכלו אותנו שוב פעם, ואז המדינה הזאת תלך לפי תהום. לא תהיה מדינה יהודית, כך אני מאמין'. אתקן גם את האייטם בדה-מרקר".

חבר סיעתו של אמסלם, חבר הכנסת דוד ביטן, אמר הערב לחדשות 13 כי דבריו של אמסלם הוצאו מהקשרם בדיווח בחדשות 12: "חיברו דבר לדבר ויצרו כאילו שהוא אמר את הדברים האלה באופן רציף. לא היה ולא נברא. אמסלם מרגיש רדוף. הוא כועס, יש עליו סיכול ממוקד בכנסת, מוציאים אותו תוך שנייה. הוא מדבר מדם לבו על מה שעושים לו. הוא דיבר על היועצים המשפטיים, הוא התכוון שצריך לקצץ להם בסמכויות".

ביטן הוסיף ותקף את הקואליציה: "גם דורסים אותנו וגם רוצים שנתייחס אליהם יפה. זה לא הולך בצורה הזו. לא נשתף איתם פעולה כל עוד הם דורסים את האופוזיציה".

חבר הכנסת אמיר אוחנה מהליכוד גיבה אף הוא את אמסלם: "אני מסכים איתו", אמר בריאיון לכאן חדשות. "דבריו אינם אלימים. יש דורסנות לאורך השנים של מערכת המשפט, הפקידים והיועצים המשפטיים כלפי הדמוקרטיה הישראלית. במכלאות הוא התכוון לחוק היועמ"שים, שיגדיר את גבולות הגזרה שלהם. קראתי שדודי אמר שהוא שוקל לתבוע את חדשות 12 על המיסגור של הדברים באופן הזה. אני חושב שטוב יעשה אם הוא יעשה זאת. הייתה פה השתוללות אדירה על אמירה שלא הייתה".

חבר הכנסת מיקי זוהר כתב בטוויטר: "אלו שמיהרו לייחס לדודי אמסלם אמירה שהוא לא אמר הוכיחו שוב שחוסר אובייקטיביות היא מנת חלקם. אני תוהה מתי יגיע היום בו נוכל לומר שיש משחק הוגן בינינו לבין השמאל".

איש התקשורת הימני, ינון מגל, הגיב בצאת השבת על הסערה: "אז אני מבין שחדשות 12 סילפו את דבריו של דודי אמסלם למרות שיש הקלטה, ויצרו לינץ' ציבורי שקרי ומתלהם כלפיו. עכשיו, כשיצאה השבת והאמת התבררה, מצופה מהם להתנצל. בפניו, ובפני הצופים".

מגל המשיך ועקץ: "חבל. כל הסערה הזו הייתה נמנעת אם אמסלם היה אומר שצריך להעמיס את השמאלנים על מריצות ולזרוק אותם ישר למזבלה".

תגיות:דוד אמסלםהתקשורת הישראליתחדשות 12

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה