חדשות בארץ

אמסלם: "מתכוון לתבוע את ערוץ 12"

חבר הכנסת דוד אמסלם הבהיר כי בכוונתו לתבוע את ערוץ 12 והעיתון דה-מרקר, בעקבות ציטוטים לא נכונים שהובאו בשמו: "משדרים דברים שאין קשר בינם ובין המציאות"

אמסלם (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)אמסלם (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת דוד אמסלם (הליכוד) אמר הבוקר (שני) כי הוא מתכוון לתבוע את ערוץ 12 ואת העיתון דה-מרקר, זאת לאחר שצוטט כמי שאמר בשיחה עם גולשים בספייס שיש 'לכלוא את השמאלנים במכלאות'.

בריאיון לשרון גל בגלי ישראל אמר אמסלם: "אני נפגש עם עורך הדין שלי, ומתכוון לתבוע את ערוץ 12 והעיתון דה מרקר״. הוא הוסיף, כי בכוונתו לתבוע גם באופן אישי את מגיש חדשות 12, דני קושמרו: "מר קושמרו מרשה לעצמו לסלף את דבריי ברמה של 180 מעלות. מתקשרים לאחת מהעוזרות שלי ושואלים למה אני לא עונה, ומשדרים דברים שאין קשר בינם ובין המציאות. מר קושמרו, אתה לא מנהל עיתון שכונתי. דיברתי ארבע וחצי שעות עם אנשים. אם אתה רוצה להעלות משהו – אל תפרשן אותי, שים את מה שאמרתי".

"לקחו מילה מפה ומילה משם", המשיך אמסלם. "סיפרתי מה שקרה לנו בנושא מינוי הדירקטורים. אמרתי שזה מזכיר לי להקת זאבים שקמה בבוקר לטרוף, וצריך לרסן אותה אחרת היא תטרוף אותנו. הרי לא מדובר בזאבים אמיתיים או במכלאה. זו מטאפורה, שמדובר באנשים לא הגונים שצריך להגביל אותם".

בתשובה לשאלה לגבי סגנון ההתבטאויות שלו, אמר אמסלם: "הסגנון שלי לא נופל מיאיר לפיד. אני חושב שאני אדם הרבה יותר ברור והרבה יותר חד. אני לא בא בעקיפין. היות ויש אנשים שלא יודעים להתמודד עם התוכן, אז הם אומרים 'תראו את הסגנון'. לכל אחד יש הסגנון שלו. לפיד קרא לי כלב רוטוויילר, אני פעם קראתי לו כלב? אמרתי פעם שהוא צאצא אידיאולוגי של יגאל עמיר? על זה לבד הייתי מעיף אותו מהכנסת ומהציבוריות".

"שמעתי אותם שנה שלמה בכנסת. קראו לנו כל יום נוכלים, שקרנים, רמאים, צרחו בלהקה 'שוחד, מרמה, הפרת אמונים'. אז הם באים להטיף לי מוסר? למה, בגלל שאני אמסלם, מדבר עם תנועות ידיים ויש לי טונציה קצת שונה משלהם? מה שהם עושים לנו היום זה הדבר הכי אנטי דמוקרטי".

המקור לציטוט של אמסלם שהובא בחדשות 12 הינה כתבה שפורסמה בשבוע שעבר על ידי רותם שטרקמן בדה מרקר. שטרקמן התנצל במוצאי שבת על הדברים: "התנצלות. אחרי שהפנו את תשומת לבי, הקשבתי שוב לדבריו של ח"כ דודי אמסלם. בניגוד למה שכתבתי לפני כמה ימים, אמסלם לא ביקש לכלוא את כל השמאלנים".

"אמסלם ככל הנראה דיבר בהקשר יועצים משפטיים וראשי המשטרה ואמר 'אנחנו צריכים להיות מפוכחים ולהבין שמדובר כאן בזאבים שטורפים כל מה שזז, ואם אנחנו לא נדע לרסן אותם ולהכניס אותם למכלאה בסוף הם יאכלו אותנו שוב פעם, ואז המדינה הזאת תלך לפי תהום. לא תהיה מדינה יהודית, כך אני מאמין'. אתקן גם את האייטם בדה-מרקר". גם בחדשות 12 פרסמו הודעת הבהרה, לפיה אמסלם התכוון בדבריו ליועצים משפטיים ולא לשמאלנים.

תגיות:דוד אמסלםהתקשורת הישראליתחדשות 12

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה