סיפורים אישיים

"הרופאים הפחידו בקטיעת גפיים – אבל אני סמכתי על הבורא"

פרסומי ניסא: אורלי משתפת במקבץ ניסים שחוותה: עוברית בריאה למרות המחיצה ברחם, ובן זכר כנגד כל הסיכויים

  • י"ח כסלו התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שלום רב שמי אורלי.

לפני 3 וחצי שנים חוויתי הפלה, כי לא היה לעובר דופק. לאחר מכן צמחה לי מחיצה ברחם, מה שאומר שילד הבא יוכל לגדול על חצי רחם ולא על רחם מלא. הרופאים אמרו שזה יכול חלילה להגיע לקטיעת גפיים, אבל סמכתי על הבורא.

בחסדי השם בהריון הבא העוברית פשוט דחפה את המחיצה ברגליים, וככה גדלה על רחם שלם. הילדה נולדה בריאה ושלמה!!!

לאחר מכן עברתי הריון מחוץ לרחם שהסתיים בניתוח חירום, כי דיממתי בתוך הבטן, וזה היה סכנת חיים ממשית! בניתוח הוציאו לי חצוצרה אחת, מה שאומר שהריון הבא יהיה קשה להיקלט טבעי על פי החלטת הרופאים.

במשך שנה שלמה לא הצלחתי להיכנס להריון, והרופאים אמרו להתחיל טיפולים. לדבריהם, כתוצאה מהניתוח שעברתי סביר להניח שהחצוצרה השניה נפגעה גם היא, וגם יש כנראה הידבקות ברחם.  ביום השמיני של חנוכה שמתי פתק בחנוכיה והתפללתי בדמעות לבן זכר. אמרתי: "בורא עולם כל יכול, ואם מגיע לי - הוא יביא לי!!!" כמה חודשים לאחר מכן - ונפקדתי בבן זכר!!!

שנה לאחר מכן שמתי עוד פתק בחנוכיה, והתפללתי מעומק ליבי שאזכה בשנה הבאה להדליק נרות חנוכה בבית משלי. וזה קורה! קנינו בית, והשנה נדליק בו בעזרת השם...

בורא עולם כל יכול, אין סוף לחסדים ולטובות שהוא גומל אותנו, רק לומר תודה כל שניה וכל דקה!!!! אין על אבא בעולם!!! אשמח שתפיצו.

כתבה זו פורסמה במסגרת מדור "פרסומי ניסא" - לרגל חג החנוכה הקרב ובא. אם גם אתם חוויתם השגחה פרטית מצמררת, שטלטלה את חייכם ונחשבת לנס של ממש – שתפו אותנו. הטורים הנבחרים יפורסמו כאן באתר הידברות. את סיפורכם האישי שלחו ל:support@htv.co.il  ציינו אם אתם מעוניינים בפרסום הנס בשמכם, או בעילום שם.

תגיות:לידהנספרסומי ניסאמחיצה ברחם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה