הריון ולידה

"כל הרופאים אמרו לנו שהתאומה לא תשרוד". אבל אז - דבר מדהים קרה

"כל הרופאים אמרו לנו שהתאומה לא תשרוד": נס רפואי של תאומה שהצליחה לשרוד כנגד כל הסיכויים. מה קרה בינה לבין אחיה התאום כשהיא 'חזרה לחיים' והם נפגשו שוב?

אא

כשלורה הוף מבריטניה ילדה את התאומים שלה - בן ובת, בלידה מוקדמת, נאמר לה תוך כדי לידה שהתאומה במצב קשה ולא תשרוד. 

הלידה, שהייתה בניתוח קיסרי בחירום, הייתה קשה. "נאמר לנו שהתינוקות לא מקבלים מספיק חומרים מזינים, ושאחד מהם לא יצליח לשרוד", מספרים לורה בת ה-27 ובעלה כריס.

"כבר בהריון הכינו אותנו לכך שהשליה במצב של הידרדרות, והייתי מוכנה לגרוע מכל לאורך כל ההריון", משחזרת לורה. 

לדבריה, במשך כמה שבועות טובים, לא הייתה לרופאים שום תקווה. כולם היו בטוחים שהיא עומדת לאבד את אחד הילדים, ועדשת המיקרוסקופ הרפואית התמקדה על התאומה. 

"כשהתאומה יצאה לאוויר העולם, היא בכלל לא הייתה צריכה חמצן. היא הייתה בסדר. זה היה לואי ש'עשה בעיות' וחווה קשיים. שתי הריאות שלו קרסו, כי היה בהן אוויר".

הרופאים ניקזו את האוויר מהריאות שלו ובגלל שהוא נולד במשקל של 3 ק"ג - הוא החלים יפה. הפעם, הייתה זו התאומה שנקלעה לצרות. "הם הפרידו ביניהם לכמה לילות, והתאומה הייתה בחדר אחר לגמרי והייתה בין חיים למוות. היא הייתה בסכנת חיים, ונראה שאח שלה הרגיש את זה. כשהם החזירו אותה לחדר ביחד עם אחיה, הכניסו את שניהם לאותה עריסה - וראינו איך התאומה פשוט לא מוכנה להיפרד מאחיה. היא כרכה את זרועותיה מסביבו כמה פעמים, למרות שהרופאים ניסו להזיז אותה. היה נראה שהם מחבקים אחד את השני בלי להרפות".

ובינתיים, הרופאים בפגייה השתאו כנגד מה שראו עיניהן: "הם אמרו לנו שהם מעולם לא ראו תינוק במצב כמו שלה, במשקל וגודל כמו שלה, שנלחם על חייו בלי להזדקק לחמצן או משהו שיעזור לה לנשום". התאומה החלימה בצורה פלאית - דווקא לאחר שנפגשה עם אחיה. לדברי ההורים, זה היה כאילו האחים דיברו מבלי לומר מילים, ומיד אחרי המפגש הזה, מצבה של התאומה החל להשתפר עד שכיום "היא פשוט עושה הכל לבד, ברוח לחימה שהם לא רואים כל יום. היא קטנה יותר מבובת תינוק, אבל היא מסתדרת טוב לבד", מסכמת לורה. 

 

תגיות:לידההריוןניסיםנשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה