פעילות הידברות

שטויות בווטסאפ מבזבזות את הזמן? צודקים

לא רק שלא תרגישו נקיפות מצפון, אלא גם תלמדו ותעשירו את עולמכם הרוחני. כדאי לזכות בלימוד חשוב רק ב-20 שניות ליום כדי לא לאסור את המותר ולהתיר את האסור וכדי לזכור את מה שכבר נשכח. כבר נרשמתם? תנו הזדמנות לבני המשפחה ולחברים ליהנות גם. מסתבר שבשביל זה יש ווטסאפ

  • י"ב כסלו התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

באילו מקרים מותר לרוץ בשבת, כיצד אפשר להכין תה בשבת מבלי להיכשל בחילול שבת, ומדוע ניקוי קל של חולצה שהתלכלכה, אפילו עם מגבון, נחשב לכיבוס בשבת?

ישנם אנשים שאינם יודעים הלכות חשובות הנוגעות לכל אחד מאיתנו, וישנם כאלו שלמדו ושכחו. ישנם דברים שאנשים חושבים שהם אסורים, אך למעשה רק כשהם לומדים את ההלכה, הם מבינים שהדבר מותר ולהיפך, הם מתירים דברים שאסורים.

הרב זמיר כהן באחד משיעוריו השבועיים דיבר על חשיבות לימוד ההלכות. רק לימוד מתמיד של ההלכות יכול לסייע לאדם לקיים את המצוות בצורה נכונה בלי תקלות.

כולנו נשאבים במידה כזו או אחרת במערבולת הטכנולוגיה, ונחשפים בעל כורחנו (או שלא) להודעות, טוקבקים, מסרים פרסומיים, שרשורי שיחות בקבוצות ווטסאפ, מידע לא רלוונטי, מידע לא ראוי, קשקשת ברשת, לשון הרע ועוד כל מיני אינפורמציות שתופסות לנו נפח של רעש בתוך הראש. זה קורה במהלך היום, וגם בסופו כשאנחנו רוצים "לנקות את הראש", אבל למעשה רק מנפחים אותו במידע מיותר.

בנוסף, בזבוז הזמן הנגרם מכך הוא ענקי. תחשבו על אדם שמבזבז "רק" חצי שעה יקרה מפז ביום על בדיקת הודעות ווטסאפ, קריאת הודעות בקבוצות ווטסאפ שלא נעים לו לצאת מהן, גלישה חסרת פשר ברשתות חברתיות וכו'. הוא מבזבז 3.5 שעות בשבוע, 15 שעות בחודש, 180 שעות בשנה שהן שבוע שלם! וכמה בעשר שנים? ובחיים שלמים?

אמצעי התקשורת הומצאו לתועלת האדם. מה יותר תועלתי מניצול אמצעי התקשורת לצורך הבניין הרוחני שלנו?

בסך הכל 2 הלכות ביום בתחומים מגוונים שנוגעים לכל אחד מאיתנו: הלכות שבת, הלכות לשון הרע, הלכות כיבוד הורים, הלכות כשרות, הלכות חגים ומועדים, הלכות לימוד תורה ועוד ועוד.

הצטרפו לכ-100,000 אנשים שמקבלים מדי יום 2 הלכות ביום מהידברות.

הצטרפתם כבר? הציעו לבני משפחה ולחברים, ותוכלו לצבור עוד ועוד זכויות. פעולה אחת קטנה שלכם יכולה לשנות להם לטובה את כל העולם הרוחני שלהם. זה קל. זה חשוב.

להצטרפות בווטסאפ לחצו כאן

להצטרפות במייל לחצו כאן

 

לצפייה בשיעור של הרב זמיר כהן על חשיבות לימוד ההלכות:

תגיות:וואטסאפפעילות הידברות2 הלכות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה