חדשות בארץ

פרשת סילמן: המשטרה פתחה בבדיקה

המשטרה פתחה בבדיקת טענתה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן כי הייתה נתונה לתקיפה פיזית. קצין הכנסת העביר לידי המשטרה את החומרים שקיבל מלשכתה של סילמן

סילמן (צילומים: יוסי אלוני ויונתן זינדל, פלאש 90)סילמן (צילומים: יוסי אלוני ויונתן זינדל, פלאש 90)
אא

המשטרה הודיעה היום (שלישי) כי פתחה בבדיקה בנוגע לטענתה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן כי הותקפה בתחנת דלק בעיר מודיעין, וזאת לאחר שקצין הכנסת העביר לה את החומרים שקיבל מלשכתה של סילמן.

מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבלה פנייה מקצין הכנסת שעניינה טענות להטרדה ברשתות החברתיות של חברת כנסת ולתקיפתה בעיר מודיעין בחודש שעבר. הפנייה הועברה לבחינה ביחידת ההונאה של מחוז מרכז".

בחדשות 13 דווח הערב מפי גורמים במשטרה, כי החומרים שהועברו על ידי קצין הכנסת אינם כוללים את מועדה המדויק של התקרית עליה סיפרה סילמן. במשטרה מתכוונים לפנות ליו"ר הקואליציה ולבקש ממנה להגיש תלונה. הגורמים המשטרתיים הדגישו, כי ללא תלונה של סילמן ספק אם ניתן יהיה לעבור משלב הבדיקה לשלב של חקירה.

כזכור, במוצאי השבת האחרונה, בריאיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" בחדשות 12, יצאה סילמן נגד המתקפות העזות עליה ועל מפלגתה, וטענה כי אף הייתה נתונה לאלימות פיזית: "לפני שבועיים היה לי מקרה חד-פעמי, שלא קרה עד אז – תפס אותי בן אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין, ופשוט הטיח אותי פיזית לרכב. זה משהו שבחיים לא קרה לפני כן. באותו רגע הבנתי עד כמה המילים של 'בוגדים' ו'גנבים' יכולות להיות מילים מסוכנות ואף מסיתות שיכולות לעלות בחיי אדם. באותו רגע הבנתי שאני שמה את הכול בצד ושאנחנו מעבירים תקציב".

דבריה של סילמן חוללו סערה ציבורית. לאחר שעלו ספקות בנוגע לטענת התקיפה, היא כתבה בפייסבוק: "חברים, התבלבלתם, לא אני עומדת לחקירה אלא מי שמסית נגדי ברשתות ומחוצה להן 24/7".

"במשך חצי שנה, מאז הבחירות וכינון הממשלה, משפחתי ואני מוטרדים, מאוימים ומותקפים באופן יום יומי", הוסיפה סילמן. "כבר הפסקתי לספור את התלונות שהגשתי לקצין הכנסת. בחודשיים האחרונים כמעט ולא ישנתי, וכל העת המתקפות לא פוסקות. מאיפה השנאה המטורפת הזו? לא דיברתי על ימין או שמאל אלא על המקרה האישי שקרה לי, שלא יכול להיות במציאות שלנו".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס אתמול לסערה, בדברים שנשא בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת: "קיבלנו עוד הוכחה, למי שהיה זקוק לכך, שימינה זה שמאלה. במשך שנים אנחנו נאבקים נגד עלילות שקריות שנועדו להכתים מחנה שלם. נגד ההסתה הבלתי פוסקת להפוך את כולנו, מצביעי הימין, ל'עדר אלים, נחות, מסית, בבונים, בוטים', מה לא".

"והנה מגיעה יו"ר הקואליציה ומספרת סיפור שייתכן מאוד שלא היה ולא נברא במטרה להכפיש ציבור שלם, אותו ציבור ששיקרה לו כדי לקבל את קולותיו בשביל הג'וב שלה. אז תתכבד גברת סילמן ותספק הוכחות לאירוע שאותו היא תיארה, או שתתנצל מיד בפני שני מיליון אזרחי ישראל ומעלה מהמחנה הלאומי שאותם הכפישה".

תגיות:משטרת ישראלעידית סילמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה