חדשות בארץ

נתניהו: שסילמן תספק הוכחות לתקיפה – או שתתנצל

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו קרא ליו"ר הקואליציה עידית סילמן לספק הוכחות לטענתה כי הותקפה באלימות, או להתנצל בפני מצביעי המחנה הלאומי: "מספרת סיפור שייתכן מאוד שלא היה ולא נברא במטרה להכפיש ציבור שלם"

נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, היום (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, היום (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) לסערה בעקבות טענתה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן כי הותקפה בתחנת דלק במודיעין: "תתכבד גברת סילמן ותספק הוכחות לאירוע – או שתתנצל מיד בפני שני מיליון אזרחי ישראל ומעלה שאותם הכפישה", אמר בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת.

נתניהו החל את דבריו במתקפה על השמאל: "אנחנו רגילים לשמוע את הטפות המוסר הצבועות על 'שיח מכבד' שבאות מהשמאל. הם לא הטיפו כמובן לשיח מכבד כשהם תמכו בהפגנות הדגלים השחורים, כשביזו את סמלי המדינה, כשהסיתו לרצח של ראש ממשלה ובני משפחתו, כשהסיתו לרצח עם גיליוטינות וחבלי תלייה. לא שמעתי מילה על שיח מכבד. אתם יודעים למה? יש עיקרון – התבטאויות מימין הן תמיד הסתה, והתבטאויות משמאל ולו המסיתות ביותר זה תמיד דמוקרטיה וחופש הביטוי".

בהמשך הגיב נתניהו בחריפות על התבטאותה של חברת הכנסת שירלי פינטו נגד חבר הכנסת עמיחי שיקלי: "ראינו רק אתמול שחברת כנסת מימינה קראה לחבר הכנסת שיקלי 'וירוס'. אתם זוכרים איך בשנות ה-30 קראו לעם היהודי – 'וירוסים'. תארו לעצמכם מה היה קורה אם חבר כנסת מהימין היה קורא למישהו בשמאל 'וירוס'. איזו צעקה הייתה קמה, איזו המולה. איזה מהומה הייתה פורצת – ובצדק. וראש הממשלה בנט, שכל הזמן מטיף לשיח מכבד, הוא לא פוצה פה. לא רק שהוא לא פוצה פה, הוא שלח חבר כנסת מסיעתו לתמוך באמירה המקוממת הזאת. זה פשוט שפל לא יאומן שהם הגיעו אליו".

"אבל אם כבר מדברים על חבר הכנסת שיקלי בהקשר של וירוס, חבל שהוא לא מדבק", הוסיף נתניהו בהומור. "עמיחי שיקלי הוא חבר הכנסת היחיד בימינה שנותר נאמן להתחייבויות של המפלגה לבוחריה, הוא היחיד שנשאר ימני בימינה. הרי בנט התחייב במערכת הבחירות שלא ישב עם מרצ, שלא ישב עם רע"מ, שלא יהיה ראש ממשלה עם מפלגה של פחות מ-10 מנדטים, לא ישב תחת לפיד ולא יאפשר לו להיות ראש ממשלה. ימינה באופן שיטתי את כל ההבטחות שלה לבוחריה ולאזרחי ישראל. למעשה, כל ימינה פרשו מהימין – חוץ מחבר הכנסת שיקלי".

"אתמול קיבלנו עוד הוכחה, למי שהיה זקוק לכך, שימינה זה שמאלה. במשך שנים אנחנו נאבקים נגד עלילות שקריות שנועדו להכתים מחנה שלם. נגד ההסתה הבלתי פוסקת להפוך את כולנו, מצביעי הימין, ל'עדר אלים, נחות, מסית, בבונים, בוטים', מה לא. והנה מגיעה יו"ר הקואליציה ומספרת סיפור שייתכן מאוד שלא היה ולא נברא במטרה להכפיש ציבור שלם, אותו ציבור ששיקרה לו כדי לקבל את קולותיו בשביל הג'וב שלה. אז תתכבד גברת סילמן ותספק הוכחות לאירוע שאותו היא תיארה, או שתתנצל מיד בפני שני מיליון אזרחי ישראל ומעלה מהמחנה הלאומי שאותם הכפישה". 

"אני מבטיח לה ולעם ישראל דבר אחד – אנחנו נמשיך לחפש כל דרך להפיל את הממשלה הרעה הזאת בהקדם, ולהחזיר ממשלת ימין אמיתית שעוסקת בוויכוח נוקב, אמיתי, מכבד, ושמעל הכל מכבדת את ערכי הנצח של עם ישראל. זה אנחנו וזה לא הם", חתם נתניהו את דבריו.

תגיות:עמיחי שיקליימינהשירלי פינטו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה