חדשות בארץ

מנסור עבאס נפגש עם עבדאללה מלך ירדן

סוכנות הידיעות הירדנית הרשמית מסרה, כי המלך עבדאללה ויו"ר רע"מ דנו בעמאן "בהתפתחויות האחרונות בשטחים הפלסטיניים ובדרכים לקדם את תהליך השלום"

עבאס (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)עבאס (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 18:42)

יו"ר רע"מ מנסור עבאס נועד היום (שלישי) בעמאן עם עבדאללה מלך ירדן. על פי הדיווח בחדשות 12, הפגישה נערכה בארמון המלוכה בבירת ירדן ונמשכה כארבע שעות. היא התקיימה בתיאום מלא בין ממשלת ישראל וירדן ובאישורו של ראש הממשלה נפתלי בנט.

סוכנות הידיעות הירדנית הרשמית אישרה בהמשך את קיום הפגישה, ומסרה כי עבדאללה דן עם אורחו "בהתפתחויות האחרונות בשטחים הפלסטיניים ובדרכים לקדם את תהליך השלום". על פי הדיווח, המלך הירדני הדגיש את "עמידת ארצו לצד האחים הפלסטיניים בהשגת זכויותיהם הצודקות והלגיטימיות" ואת "הצורך לכונן שלום צודק וכולל על בסיס פתרון שתי המדינות, שיבטיח את הקמתה של מדינה פלסטינית עצמאית בקווי ה-4 ביוני 1967 שבירתה מזרח ירושלים".

עוד צוין, כי "המלך הדגיש שארצו ממשיכה להשקיע את כל המאמצים כדי להגן על המקומות הקדושים לאסלאם ולנצרות בירושלים, מתוקף האפוטרופסות ההאשמית עליהם. עבאס שיבח את עמדות המלך ביחס לסוגיה הפלסטינית ואת מאמציה הבלתי נלאים של ירדן לשמור על הסטטוס קוו בירושלים ואת תמיכתה בעמידה האיתנה של תושבי ירושלים".

חבר הכנסת ישראל כ"ץ מהליכוד הגיב על הפגישה בעמאן: "מנסור עבאס נועד עם עבדאללה מלך ירדן, בנט עודכן. גם מלך ירדן מבין מי האיש החזק בממשלה, ונפגש איתו כדי לקדם את סדר היום המדיני. מיד אחרי שקיבל את המיליארדים עבאס, ראש הזרוע הפוליטית של האחים המוסלמים בישראל, מתפנה לתחום המדיני. ומי ידאג למדינת היהודים? תגידו אתם".

תגיות:ירדןהמלך עבדאללהמנסור עבאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה