מעניין

האיש השמן בעולם חושף: "לפעמים אני אוכל 100 שקיות צ’יפס ביום"

האיש שמוגדר כאיש השמן בעולם, חושף כיצד נראה יום בחייו. זהירות: התיאורים בכתבה אינם מיועדים לבעלי לב חלש

אא

התואר שבו 'זכה' פול מייסון מבריטניה בשנים האחרונות - אינו התואר הנכסף ביותר בעולם, אבל עבורו, זוהי ההזדמנות לחשוף את הסיפור שמאחורי התואר - 'האיש השמן בעולם'. 

במשך למעלה מעשור עקבה אחריו תוכנית תיעודית בבריטניה, שחשפה את כמויות האוכל הגדולות שהוא צורך מדי יום. "יש ימים שאני מגיע למאה שקיות צ'יפס ביום", סיפר פול למצלמה שעקבה אחריו בקדחתנות, ותיעדה כל ביס שבא אל פיו. 

לפול כלל לא הייתה בעיה לחשוף בתקשורת כי הוא 'מכור לאוכל', ואת משקלו שהגיע בתקופת שיא ל-508 ק"ג.במהלך השנים תיעדה אותו התוכנית לקראת ניתוח קיצור קיבה, במהלכו ולאחריו - אך גם בימים שהצליח להשיל ממשקל גופו הענקי, פול לא שמר על התוצאה, לא שינה את הרגלי האכילה שלו וחזר עד מהרה לסורו. את ההתמכרות המסוכנת שלו הוא תולה בהתעללות רגשית שעבר בילדותו, שהיא זו שגרמה לו לטענתו 'לברוח לאוכל'. 

מצבו זה הכניס אותו ללופ בלתי נתפש של ניתוחים חוזרים ונשנים, במהלכם נאלץ להיפטר מעודפי עור גדולים. בשל התמכרותו ההזויה לאוכל, פול הגיע פעמיים לבית המשפט לאחר שנתפש כשהוא גונב מחנויות, היות ולא היה לו די כסף לשלם עבור המצרכים (הרבים) שלהם התאווה. 

גם כעת, לאחר כל המסע המפרך שעבר, שלצדו גם לא מעט סבל גופני, פול מטופל בטיפול רגשי, בתקווה להשיל 20 ק"ג נוספים ממשקל גופו, שאותם הרוויח 'בקלות' מאז פרוץ הקורונה.

תגיות:שמןבעיהאוכלחשיפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה