חדשות בעולם

תרמה את גופת בעלה ל’מדע’ - ואז נחשפה בחדשות לפרט מזעזע

אבסורד: אישה שתרמה את גופת בעלה ל'מדע' - נחרדה לגלות כי הציבור הגדול הוזמן לאירוע מיוחד בתשלום, שבו תינתן לו האפשרות לחזות בנתיחה שלאחר המוות, על גופתו 

אא

לפני כשלושה חודשים מת מקורונה דיוויד סאנדרס בן ה-86, מלואיזיאנה שבארה"ב. 

אחרי חקירות רבות ומחשבה מה לעשות עם גופת בעלה, החליטה אשתו אלסי לתרום את הגופה למדע, לצורכי מחקר רפואי - אלא שפרט הזוי ביותר שנחשף לאחר מכן בתקשורת, גרם לה לחזור בה בשאט נפש. 

"היה לי הרושם שהרופאים והחוקרים באמת ישתמשו בגופה שלו לצורכי לימוד ומחקר", סיפרה אלסי בשבוע האחרון בתקשורת.

לדבריה, נחרדה לגלות כי ערוץ חדשות מקומי בשם KING 5 שמשדר מסיאטל, מזמין קהל לצפות ב'הצגה' מיוחדת במלון בפורטלנד - צפייה בניתוח שלאחר המוות, בגופתו של לא אחר מאשר... בעלה דיוויד. 

"הפרסומת הציעה לאנשים לרכוש כרטיס ב-500 דולר כדי לשבת בשורה הראשונה ולצפות ב'מחזה הנהדר'", היא מזדעקת. "אני מצטערת אבל זה לא מדע, זו פרסומת שיווקית לכל דבר". מי שארגן את האירוע המכעיס בבית המלון הם שני ארגונים בשם "Death Science"  וארגון בשם Oddities & Curiosities Expo.

אם לא די בכך, דובר אחת החברות, קייל מילר שמו, אמר כי האירוע פורסם לקהל הרחב כהרצאה ל'הרחבת הידע הכללי', כי בעיניו זו הזדמנות פז "לצפות בניתוח שאחרי המוות על גופה אמיתית"."מטרת האירוע הייתה לייצר חוויה חינוכית לכל מי שיש לו עניין ללמוד על האנטומיה האנושית", הצטרף לדברים גם מנכ"ל החברה, ג'רמי קליברטו. 

השניים אמרו כי הם מבינים את הבעייתיות שיכול לגרום אירוע מעין זה, ובפרט עבור משפחתו של דיוויד. "אני מתנצלים על כך", אמרו, אך לא הסכימו לבטל את האירועים העתידיים היות ואין כאן עברה פלילית. "זה לא אתי ולא מוסרי", אמרה ד"ר קימברלי דילאו, שמכהנת כחוקרת מוות במחוז מולטנומה. לדבריה, באם הנושא ייבדק ברצינות ועד תום, "אין לי ספק שיתגלו לא מעט עברות פליליות שמעורבות כאן".

בחקירת המשטרה מול מנהל המלון, כשנשאל האם ידע מהו נושא ההרצאה שהוא אירח - אמר כי הוא וצוותו הוטעו, וכי לא סופרה להם כל האמת. כעת, אלסי המזועזעת מבקשת להחזיר את גופת בעלה, בטענה כי רומתה. "לא אמרו לי שהולכים למכור את הגופה שלו בצורה כל כך מעליבה. אם היו מספרים לי, אין סיכוי שהייתי מסכימה לזה שגופתו של בעלי תהיה חשופה כל כך, ועומדת לראווה".

תגיות:גופהמדעתרומהאבסורד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה