נטורופתיה ורפואה טבעית

תדרים מרפאים מה’ יתברך

איזו קרינה טבעית מיטיבה עם הגוף, ומאיזו קרינה חשוב להתרחק?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הידעתם כי מאדמת כדור הארץ נפלטת קרינה אלקטרומגנטית המיטיבה עמנו? היא נפלטת לאטמוספירה כתוצאה מפגיעת ברקים באדמה, ובעלת תדר נמוך של 7.83 הרץ. דבר זה התגלה בשנת 1952 למניינם, וקוראים לו "תהודת שומאן". יש לתהודה השפעה טובה על הבריאה כולה. נמצא כי היא משפיעה על גלי המוח שלנו לטובה ע"י הופעת גלי אלפא ותטא במוח, שמשרים עלינו רוגע ושלווה. גלים אלה נוצרים גם במוחנו במצב שבין שינה ליקיצה, וגם כאשר מתרגלים מדיטציה והתבוננות. תהודת שומאן משפיעה עלינו בעוצמה, בעיקר כשאנו בטבע, ואז נרגיש הרגשת נינוחות ושלווה, כפי שציינו.

לצערנו הרב, רוב בני האדם כיום חיים מנותקים מהאדמה, ומצויים סביב תדרים מזיקים מלאכותיים (פרי יצירת בני האדם) של רשתות חשמל, אנטנות, ניידים, וויפיי וכדומה ברוב שעות היום. רבים מנפגעי הקרינה ברחבי העולם, שהתנתקו ממכשירים מזיקים, עושים תרגולים של הליכות ושכיבות בחוף הים, על אדמה לחה ודשא רטוב על מנת לפרוק את החשמל הסטטי מגופם, שמצטבר מקרינה מלאכותית, ובמקביל הם נטענים בתדרים מבריאים מהאדמה. זהו תדר שומאן שנמדד ממכשירים בתחנות מדידה בעולם.

מחקר חדש בבית הספר לסביבה ולמדעי כדור הארץ מצא כי קרינה בתדר נמוך באטמוספירה, שמקורה בברקים (כנראה תהודת שומאן), משפיעה לטובה על תפקוד רקמות שונות בגוף. מצאו גם שהיא מיטיבה עם תאי שריר הלב. יש לקרינה זו השפעה מגנה, המפחיתה תגובות ללחץ ומגנה מפני תהליכים בתנאי מאמץ, כגון מחסור בחמצן. מעניין במיוחד הוא שההשפעה המיטיבה על הפעילות של התאים התגלתה במיוחד כשהופעל בניסוי שדה מגנטי בתדר של 7.8 הרץ (בדיוק כמו תדר שומאן), הנמצא תואם לטווח שנוצר בפעילות ההתכווצות של תאי שריר הלב.

מדוע חשוב לדעת את זה? אם הנכם חשים לאחרונה, ובכלל, עצבנות, חוסר חיות, עייפות, כאבים שונים בגוף, חולשה בשריר הלב (וישנם עוד סימפטומים רבים) - יתכן שאתם צריכים איזון תדרים בגופכם. התחברו לאדמה לחה כשאתם יחפים, או בשכיבה (כמובן בצניעות), הטעינו עצמכם באנרגיה של הבורא יתברך למשך 15 דקות ביום לפחות, וראו כי טוב.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת פלץ (ללא עלות), חייגי 073-2221290

תגיות:בריאותתדרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה