חדשות בארץ

בעקבות האיומים: הוצמדה אבטחה לד"ר אלרעי פרייס

בעקבות העלייה באיומים על ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, הנחתה המשטרה את משרד הבריאות להצמיד לה אבטחה

בעיגול: ד"ר שרון אלרעי פרייס (תמונות: פלאש 90, שאטרסטוק)בעיגול: ד"ר שרון אלרעי פרייס (תמונות: פלאש 90, שאטרסטוק)
אא

לראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, הוצמדה אבטחה, וזאת בעקבות האיומים על חייה. 

בהודעה משותפת למשטרה ולמשרד הבריאות נמסר הערב (מוצאי שבת) כי "בעקבות העלייה באיומים, משטרת ישראל הנחתה את משרד הבריאות, לאבטח את ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס באבטחה צמודה, והיא מלווה כבר בשלב זה".

בהודעה צוין כי "ד"ר אלרעי פרייס לוותה אבטחתית על ידי כפתור מצוקה ותגבור פעילות אבטחה סביב ביתה מזה מספר חודשים, בעקבות איומים והערכות מצב המבוצעות ברציפות על ידי משטרת ישראל".

עוד נמסר, כי "בעקבות איומים על עובדי משרד הבריאות, הוקם לאחרונה מוקד מאוימים באגף הביטחון במשרד הבריאות, לדיווח מצד העובדים על מקרים של הכפשות ואיומים".

ד"ר מאיר פרייס, בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור, פנה שלשום בקריאה למשטרה ולשר לביטחון הפנים עמר בר-לב לפעול באופן מיידי נגד המאיימים על חייה של אשתו.

"משטרת ישראל, כבוד השר. פונה אליכם ישירות", כתב פרייס בטוויטר. "יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי (שרון אלרעי פרייס). אתם יודעים את זה, יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי".

השר בר-לב הגיב על פנייתו של פרייס: "אני מגנה מכל ומכל את האיומים כלפי ד"ר אלרעי פרייס. אין מקום לשיח מהסוג הזה כלפי אף אדם, ובטח כלפי משרתי ציבור מסורים ומומחים בתחומם כד"ר אלרעי פרייס. הוגשו שלוש תלונות בנושא בחודשים קודמים, והן בחקירה. אני סמוך ובטוח כי משטרת ישראל תשלים את החקירה בצורה רצינית ותרד לשורש העניין".

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס אף לאיומים על אלרעי פרייס: "מלחמת הפייק של מתנגדי החיסונים נגד ד"ר אלרעי פרייס ואחרים צריכה להיפסק. ‏החיסונים הם כיפת הברזל שלנו מול הקורונה. הם מצילים חיים ומאפשרים לנו לשמור על ישראל פתוחה ומתפקדת. ‏התעלמו מהפייק, לכו להתחסן".

ביום שני האחרון סיפרה ד"ר אלרעי פרייס על המתקפות הקשות שהיא סופגת ממתנגדי החיסונים, בשיחות טלפון ובהפגנות מול ביתה: "מטיחים בי כל מיני האשמות", אמרה בריאיון לכאן ב'. "מתנגדי חיסונים תוקפים אותי אישית על הבחירות שלהם לא להתחסן ועל העובדה שאדם נפטר כי הוא היה לא מוגן. זה לא פשוט כשזה מגיע לי לטלפון, זה אפילו יותר מורכב כשזה מתחת לבית שלי והילדים שלי חשופים לזה". היא הדגישה, כי "זה קושי שצריך לדעת איך להזיז אותו הצידה ולהתמקד במטרה. רוב העם לא חושב ככה, הוא מבין מה אנחנו עושים ומעריך זאת. צריך להתמודד עם הקושי, אבל אי אפשר שהוא ישבור אותנו".

תגיות:אבטחהמשרד הבריאותשרון אלרעי פרייס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה