חדשות בארץ

לאחר הביקורת החריפה עליו: בנט נפגש עם אם הלוחם

ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש עם אמו ואחותו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי הי"ד, שנפל בגבול רצועת עזה. האם, ניצה שמואלי, שמתחה על בנט ביקורת חריפה לאחר שהתבלבל בשמו של בנה, אמרה: "השארנו מאחורינו את כל המשקעים"

בראל חדריה שמואלי הי"ד (תמונה: דוברות המשטרה)בראל חדריה שמואלי הי"ד (תמונה: דוברות המשטרה)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש היום (רביעי) עם ניצה שמואלי והילה רחימי, אמו ואחותו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי הי"ד שנפל בגבול רצועת עזה. הפגישה נערכה ברקע הביקורת החריפה שהטיחה האם השכולה בבנט לאחר שהתבלבל בשמו של הלוחם בשיחה שערך עם אביו.

בנט הביע בפגישת הפיוס את תנחומיו העמוקים על האובדן של המשפחה וביקש לחזקה באבלה הכבד. מלשכתו נמסר כי הוא אמר: "בראל היה בחור זהב. הוא היה דוגמה ומופת של אהבת הארץ ותרומה למדינה, מטובי בנינו, לוחם אמיץ בחייו ובמותו. האופן שבו עם ישראל כולו התחבר אליו אחרי מותו מספר הרבה על האישיות יוצאת הדופן שלו – החן, ההומור, הלב הרחב, הפייטריות. אנחנו נפעל להנציח את זכרו של בראל ולשמור את דמותו נוכחת בחיי כולנו. אני אוהב אתכם מאוד".

ניצה שמואלי אמרה לאחר הפגישה: "ראש הממשלה קיבל אותנו בחום רב, בכה איתנו, הבין את הכאב העצום שלנו ואת החור שנפער לנו בלב מאז שבראל לא איתנו. מבחינתי, כל מה שנאמר בעבר היה מתוך סערת רגשות והאבל הכבד. השארנו מאחורינו את כל המשקעים".

שמואלי הוסיפה כי "ראש הממשלה הביע מחוייבות עמוקה לדרישה שלנו לקבל בהקדם את התשובות המלאות לכל השאלות שהעלינו בנוגע לנסיבות האירוע שבו בראל נפל. אני מודה לראש הממשלה בנט מכל הלב על פגישה מרגשת וכנה ועל רצון אמיתי לעזור".

כזכור, בראל נפצע לפני כחודשיים באורח אנוש מירי מחבל בגבול הרצועה ונפטר מפצעיו כעבור שבוע וחצי. במהלך אשפוזו, שוחח בנט עם אביו, יוסי חדריה. בשיחה הטעונה, הטיח בו האב דברים קשים ומתח ביקורת נוקבת על מדיניות הממשלה מול חמאס ועל הוראות הפתיחה באש של צה"ל: "הם מתקרבים עד הגדר, איפה אתם חיים? לא לירות, כן לירות. מה זה, אתם לא יודעים לקבל החלטות? ממי אתה מפחד, מעבאס? תתעורר. אתה פחדן, אתה וכל הממשלה שלך פחדנים. תעשו משהו, תעיפו אותם מהשטח לקילומטר".

במהלך השיחה נשמע בנט לא מרוכז והתבלבל בשמו של הלוחם הפצוע. אמו של בראל תקפה את ראש הממשלה על כך: "אדון בנט התקשר אתמול ב-22:30 בלילה. לאבא של בראל קוראים יוסי, והוא שואל אותו 'מה שלום יוסי? איך הוא מרגיש?'. הוא אמר לו, קוראים לו בראל – 'אה, סליחה. איך הוא מרגיש?'. ראש הממשלה צריך להתקשר לשאול איך הוא מרגיש? איפה אתה? איפה? איפה הרמטכ"ל?".

שמואלי סיפרה על שיחה נוספת, שנערכה עם ראש האופוזיציה: "בנימין נתניהו צלצל אתמול ב-24:00 בלילה, שאלות וברכות, ובכה בטלפון, בכה. כל פרט על הלוחם הוא יודע, הכל, שאלות על הניתוחים. אדון בנט לא יודע איך קוראים ללוחם, הוא גם שאל באיזה בית חולים הוא. בושה וחרפה".

תגיות:בראל חדריה שמואלינפתלי בנטניצה שמואלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה