עלון הידברות

מפיצי העל של עלון הידברות: כך קם אדם בבוקר ומחליט לחלק 400 עלונים בשבוע לזיכוי הרבים

רוב מפיצי עלון הידברות זוכים לחלק 50 עלונים בשבוע, אך ישנם מפיצי-על אשר זוכים לחלק מאות עלונים בשבוע. כל אחד מהם הקים בדרכו מערך משומן היטב של הפצת משנה. הכירו כמה מהם

  • י"ט חשון התשפ"ב
מפיצי העל של עלון הידברותמפיצי העל של עלון הידברות
אא

מפיצי עלון השבת של הידברות הם אנשים מיוחדים מאוד. מרגש לדבר איתם ולראות כמה אהבת ישראל יש בהם. במסירות נפש יוצאת דופן הם פועלים לקרב עוד ועוד יהודים לתורה, לאמונה ולבורא עולם. יש כאלו שעושים זאת בכמויות "מסחריות" ממש. הם מפיצים מאות עלונים מדי שבוע באופן קבוע, הם שותפים עם אנשים נוספים כדי לחלק את העלונים, ובעיקר - הם עושים זאת בשמחה וברצון שמחממים את הלב. הכירו את מפיצי העל של עלון הידברות. 


תמר שמש, ירושלים: "אנשים נוקשים בדלת"

"אנחנו 'עסק' משפחתי של זיכוי הרבים. התחלנו לפני 34 שנים, וברגע שיצא עלון הידברות - התחלנו להפיץ גם אותו. זה עלון שנחטף. אני מפיצה 30 סוגי עלונים, והידברות זה הטופ של הטופ. הפצת עלונים לא יכולה להיות בלי הידברות, כי אנשים ממש אוהבים את העלון".

למה התחלתם עם זה מלכתחילה? זה נשמע לי יותר כמו עבודה.

"התשובה פשוטה: לזיכוי הרבים. אנשים נהנים מזה בשבת – וכמובן מתחזקים. יש משפחה שבכל ערב שבת אחרי הקידוש היו מתחילים לריב. עכשיו כשהם מקבלים את העלונים, כל אחד תופס את מה שהוא אוהב לקרוא, ויש שקט בבית".

יש לך סיפורים מעניינים?

אמה של תמר, אסתר, מצטרפת לשיחה:" אנחנו עושים קידוש, ואנשים נוקשים בדלת. כל השבת אנשים נוקשים בדלת".

איך זה התחיל?

תמר: "זה התחיל מעלון של הרב מרדכי אליהו זצ"ל. רציתי לקרוא את העלון בעצמי, ובכל שבוע חיפשתי אותו. אם לא הייתי מוצאת, הייתי הולכת לבית הכנסת של הרב אליהו, ומביאה את העלון. לא רציתי לוותר על זה. בהמשך אמרתי – 'למה דווקא לעצמי? כדאי שגם מתפללי בית הכנסת ייהנו', ואז חילקתי עלונים רק למתפללי בית הכנסת. אחר כך זה התפשט בכל השכונה, מחוצה לה וגם מחוץ לירושלים".

איך את מצליחה לחלק כמות של 400 עלונים?

"אני מכינה סטים לתושבי השכונה. באים אליי אנשים משכונות אחרות בירושלים. אני מכינה להם עלונים, הם לוקחים ממני, ומחלקים הלאה בבתי הכנסת".

 

מנחם פרג', ירושלים: "רודפים אחרי כאילו אני מחלק יהלומים"

"אנשים מודים לי כשהם מקבלים את העלון, כל המשפחה קוראת, וזה מחייה אותם. יש אנשים שלא חלמתי שיקראו אותו. יש גם אדם לא דתי שמחלק עלונים כל הזמן. רודפים אחריי כאילו אני מחלק יהלומים. אני, למעשה, המפיץ הראשי של העלונים. אני משלם על 450 עלונים, ויש בעלי חנויות שהם מפיצי משנה. ביחד אנחנו שישה אנשים שמפיצים במרכז ובירושלים. הצעתי להם לחלק איתי, והם הצטרפו".

מנחם פרג'מנחם פרג'

מדוע רצית להפיץ דווקא את עלוני הידברות?

"פשוט רציתי לזכות את הרבים. זה עלון מגוון. חשבתי עם עצמי, והגעתי למסקנה שהדבר הכי טוב זה לתרום להפצת העלונים. יש בזה נקודה חשובה ביותר: פרסום אדיר של כל הפעילויות שעושים בהידברות. במקום לתרום לכל מיני גופים נפרדים, ברגע שמפיצים את העלונים  - תורמים לכל המחלקות ביחד. משם, האדם שקורא את העלון הולך להרצאות, למחלקת שלום בית וכו'".

"אני מחלק בחנויות, בתיבות דואר של השכנים שרוצים ומחכים לעלון כל הזמן, למניין שלי ולמפיצים שעוזרים לי. אנשים אומרים שעשיתי להם את השבת. יש כאלה שרבים על העלון, ומתחננים לקחת שני עלונים, כי יש ויכוחים בבית מי יקרא ראשון. כשאני מתכוון לחלק בבית הכנסת, לפעמים זה אפילו לא מגיע לבית הכנסת כי זה נחטף עוד לפני. העלון מדבר לכל יהודי ויהודי".

גם אתם יכולים להיות חלק מיחידה מובחרת של הצבא הרוחני הגדול בעולם. נצלו את ההזדמנות לצבירת זכויות רבות. טלפון אחד, וכבר אתם חלק מהנבחרת. חודש ראשון חינם! התקשרו 073-222-1388 או לחצו כאן.

 

אבנר מחפוד, ירושלים: "האישה לא רצתה לקחת את העלון"

"אני מפיץ עלונים כי אני רוצה שאנשים יתחזקו. זה רצון ה' וזכיתי שזה גם רצוני. יש לנו ערבות הדדית, ואני רואה שיש עם מי לדבר בשטח. עם כל זה שאנשים נראים רחוקים, יש שיחה שמתפתחת. למשל, שוחחתי עם אדם שרצה לרדת מהארץ. בסוף הוא השתכנע ואמר: 'בזכותך אני לא יורד לחו"ל'.

"לפעמים השיחה היא לפני חלוקת העלון ולפעמים אחרי. כשאדם מגיב בספקות על העלון, אני יוצר איתו קשר ידידותי, אח"כ ממילא הוא לוקח: 'מה יש לך להפסיד? יש לך בנושא זוגיות, הסברים על כל מיני נושאים, יש לילדים, יש מדורים לנשים'. במשך הזמן נוצר קשר. הם בעצמם יוזמים קשר. גם הדעה שלהם משתנה כלפי הדתיים. אני גם עושה בקרה בכל נקודה. מי שמעוניין להפיץ עלונים דרכי, אני שואל אותו: 'לאיזו אוכלוסייה, איפה אתה מחלק? נשארו עלונים או שצריך יותר'"?

אבנר מחפודאבנר מחפוד

יש עוד סיפורים מעניינים?

"יש אישה במרכז המסחרי שכבר מכירה אותי. ביקשתי שתיקח אחד, והיא לקחה. חברתה אמרה: 'אני לא רוצה. הכל רק גברים. אין נשים'. פתחתי את העלון ואמרתי לה: 'בבקשה, יש כאן את חגית שירה, פורום מומחיות ועוד'. לא אמרתי 'הרבנית' כדי לא להרתיע. 'יש פה בנושא זוגיות, ילדים. המון דברים טובים. קחי אחד. לא מוצא חן בעינייך? תחזירי בשבוע הבא'. נתתי לה, ומאז הן לוקחות גם לחברות ולשכנות. הן אמרו שזה העלון הכי טוב שהן קראו. אמרתי שאני יודע, ובגלל זה אני מחלק להן".

"בנוסף, אני יוצר קשרים עם העובדים בסופרמרקט והם עוזרים לשמור על קדושת הגיליון כשאני כבר לא נמצא בנקודת החלוקה. זה מתרבה מיום ליום. מתחננים אלי שאוסיף בכמויות. אני משכנע אנשים לעשות מנויים. אחד שמבקש יותר מ-5-10 עלונים, אני אומר שאחסוך לו את עלויות המשלוח. העלונים יגיעו אליי, ואז ניפגש ואמסור לו. אחר כך אני אומר שתמיד יוכלו להגדיל את הכמות בלי עלות משלוח".

אתה אחראי על הפצת 750 עלונים. איך הגעת למספר הזה?

"כמשגיח כשרות אני נמצא בכמה מקומות. אמרתי לעצמי: 'למה שלא אנצל את הזמן, ואקח כמה עלונים ממישהו שכבר מפיץ, ונראה איך זה יתקדם?' התחלנו עם 10-20 עלונים, וזה נחטף במהירות. דיברתי עם התורם להגדלת הכמות. אחרי כמה חודשים הכמות לא הספיקה. סיפרתי לו איך זה עובד, איך האנשים מגיבים בשמחה לקבלת העלונים, והוא שמח. התורם אפילו ראה את העלונים מחולקים בדואר. כל כמה חודשים הייתי מעדכן אותו על הפעילות של העלונים, והתורם הגדיל את הכמות".

 

שלמה יזדי, תל אביב: "אני בעצמי לא יודע איך זה קרה"

"לפני כשנתיים-שלוש התחלתי ביוזמתי להפיץ 50 עלונים. אני מפיץ הרבה עלונים, וחלקם עלוני הידברות. ראיתי שאהבו אותם, והגדלתי את הכמות עד שהגענו ל-600. זו השקעה. אני מתחיל להכין אותם מיום ראשון, כי זו לוגיסטיקה גדולה. אני יכול להגיע אפילו ל-2,000 עלונים, אבל צריך תקציב. זה התחיל בבית הכנסת, ולאחר מכן הגעתי לחלוקה ב-15 מקומות מרכזיים, ביניהם: ראשל"צ, רמת אביב, יד אליהו, שכונת התקווה, רמת עמידר, בני ברק, רמלה ועוד. אני מפיץ ראשי, ויש מפיצי משנה. יש לי מפיץ משנה שעובר בית בית ומחלק עלונים. ההיענות היא ענקית".

שלמה יזדישלמה יזדי

איך היתה המחשבה מלכתחילה להתחיל לחלק בכל מיני אזורים? הרי אדם רגיל מחלק 50 עלונים.

"אני בעצמי לא יודע איך זה קרה. הרגשתי שמן השמיים עזרו לי. הכל זרם. באו אליי לבקש לחלק עלונים. כשהתחלתי להפיץ, לא חשבתי שזה יגיע לכזו כמות. ברגע שנגמרת לי הכמות  - אנשים מתלוננים".

יש סיפורים מעניינים מאנשים?

"בעקבות כתבה שפורסמה עלי בעבר בהידברות, פנו אליי 10 אנשים שלא מכירים אותי, ורצו להיות מפיצים. חשבו שאני האחראי, אז הפניתי אותם להידברות".

 

דניאל כהן, קרית יערים: "אומרים לי 'אתה לא יודע כמה אתה מחייה אותנו'"

"בהתחלה הפצתי עלונים אחרים בחנות שלי לתשמישי קדושה באשקלון. אדם בשם ניסים שאל אם אני יכול לעזור לחלק את עלוני הידברות. הסכמתי בשמחה. התחלתי עם 40-45 עותקים, והיום אני מחלק 500 עלונים בכ-30 בתי כנסת ובחנות. מגיעים אנשים לחנות, ולוקחים להפצה בבתי כנסת.

משמאל דניאל כהןמשמאל דניאל כהן

יש כל כך הרבה אפשרויות לזיכוי הרבים. למה בחרת דווקא בעלונים?

"כל אחד התברך במשהו מסוים. אחד התברך בקול נעים, והוא יכול להיות חזן; האחר, התברך ברטוריקה, ביכולת נאום, אז הוא ייתן הרצאות; אדם נוסף התברך בכסף, הוא יתרום כסף; וכן על זה הדרך. אצלי, כבר לקחתי על עצמי עלון אחד להפצה, ונתבקשתי להפיץ את הידברות. זה מה שנקרא, להגדיל תורה ולהאדיר. בקורונה מצאנו פתרונות: לקוחות שהגיעו לחנות קיבלו עלונים, וחילקנו בחצרות.

כשאני מחלק, מסתכלים עלי כאילו אני מלאך, ואומרים לי בעיניים מאירות: 'אתה לא יודע כמה אתה מחייה אותנו'. אפילו נוקשים בדלת הבית שלנו בזמן הקידוש לבקש עלונים".

גם אתם יכולים להיות חלק מיחידה מובחרת של הצבא הרוחני הגדול בעולם. נצלו את ההזדמנות לצבירת זכויות רבות. טלפון אחד, וכבר אתם חלק מהנבחרת. חודש ראשון חינם! התקשרו 073-222-1388 או לחצו כאן.

תגיות:עלון שבתעלון הידברותפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה