סיון רהב מאיר

סיון רהב מאיר: מרוב ליברליות, חוסמים את התרבות לנשים

מאות נשים מילאו את בריכת הסולטן, מכל רחבי הארץ. קיבוצניקיות לצד חרדיות, מתנחלות לצד תל־אביביות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ועכשיו לקואליציות אחרות, יציבות יותר. זה אירוע שלא דווח בכותרות הראשיות, אבל הוא מסמל תהליכי עומק בחברה הישראלית. הזמרת מירי מסיקה החליטה להפיק בבריכת הסולטן ערב לנשים בלבד. תחת הכותרת "שירת הים" היא הזמינה את הרבנית ימימה מזרחי, ולצידה הזמרות קרן פלס, דיקלה, אתי אנקרי ודין דין אביב.
התמהיל הנשי המגוון הזה משך קהל מגוון לא פחות: מאות נשים מילאו את בריכת הסולטן, מכל רחבי הארץ. קיבוצניקיות לצד חרדיות, מתנחלות לצד תל־אביביות. זה לא היה ערב שיח והיכרות פורמלי, כמו שנהוג באירועי פיוס והידברות, אלא שבסופו הן כולן רקדו יחד. "הכי מרגש זה שהיו שם נשים שבאו בגלל הרבנית, ולא יודעות בכלל מי אני", אמרה לי השבוע מירי מסיקה, שעוד לא נרגעה מהאירוע ומהבשורה התרבותית שבו.
"
אחרי שלא נתנו לאתי אנקרי להופיע לנשים בלבד, התעוררה סערה ובצדק", אמרה לי אחת ממפיקות האירוע. "מרוב ליברליות, פשוט חוסמים פה את התרבות לנשים שלא רוצות לרקוד ליד גברים. הערב הזה הוא ההוכחה שלא מדובר בהדרה, אלא בהאדרה. עובדה שאפילו נשים חילוניות רוצות אירועים כאלה. אין פה שום מימון של שום עירייה או גוף חיצוני, רק רצון אמיתי שצומח מהשטח לייצר אחדות נשית, שאולי יכולה ללמד משהו את הגברים".

הטור פורסם בעיתון "ידיעות אחרונות".

תגיות:סיון רהב מאירבריכת סולטן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה