חדשות בארץ

ח"כ בן ברק החזיר לעבודה את היועצת שהצטלמה עם תומכי טרור

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, רם בן ברק, אמר כי החליט להחזיר לעבודה את יועצתו, ליניר אבו הזאז, אותה השעה לאחר שפורסם כי הצטלמה עם אנשי דת מוסלמים המעורבים בהסתה ובתמיכה בטרור: "היא לא תומכת טרור, היא לא תסכן את ביטחון המדינה"

רם בן ברק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)רם בן ברק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, חבר הכנסת רם בן ברק (יש עתיד), החליט להחזיר לעבודה את ליניר אבו הזאז, היועצת הפרלמנטרית שלו שהצטלמה עם אנשי דת מוסלמים המעורבים בהסתה ובתמיכה בטרור.

בריאיון אמש (מוצאי שבת) לתוכנית "פגוש את העיתונות" בחדשות 12, אמר בן ברק כי הפרסום על אבו הזאז אינו נכון: "היא לא משתתפת בשום פורום. העוזרת שלי ערבייה דתייה שמתפללת באל-אקצא לפעמים, ובאותו אירוע מדובר היא עשתה קורס מדריכי טיולים בתוך המסגד. בסיום הקורס הגיעו לשם אנשים, היא הצטלמה איתם ואחד מהם הוא עם התבטאויות לא סימפטיות".

"החלטתי להשעות אותה עד שאברר את כל העניין. ביררתי את העניין, כולל שיחה עם קצין הכנסת ועם אנשים בשב"כ. אולי היא תשמע את זה עכשיו דרכך – החלטתי להחזיר אותה לעבודה, אני לא רואה כל פסול. הדבר היחיד שלא אהבתי בכל הסיפור הוא שלא ידעתי על הקורס הזה מראש, ואני חושב שהיא טעתה בשיקול הדעת".

בן ברק נשאל האם אבו הזאז תמשיך להיחשף לחומרים רגישים של ועדת החוץ והביטחון. על כך השיב, כי חברי הצוות שלו אינם נחשפים לחומרים של הוועדה: "לוועדה יש את אנשי המקצוע שלה, ויש את היועצים הפרלמנטריים שלי. היא יועצת שלי לענייני חקיקה. הם לא נכנסים לאזור המסווג של הוועדה – לא היועצים הערבים שעובדים איתי ולא היהודים". עוד הוסיף, כי אבו הזאז לא ידעה על מעורבותם של האנשים עמם הצטלמה בהסתה ובתמיכה בטרור: "היועצת שלי היא לא תומכת טרור, היא לא תסכן את ביטחון המדינה".

חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) הגיבה על דבריו של יו"ר ועדת החוץ והביטחון: "רם בן ברק, אני קוראת לך לפטר לאלתר את 'העוזרת המסוכנת' שנפגשת עם תומכי הטרור ומעודדי השאהידים. לא ייתכן שבבוקר היא תהיה חשופה למידע ביטחוני המסכן את חיילות וחיילי צה"ל ובערב תשתה קפה עם תומכי טרור ותומכי שאהידים. עשה זאת לפני שיקרה משהו מסוכן. ביטחון המדינה וחיילי צה"ל הוא מעל הכל".

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, תקף: "רם בן ברק ממשיך לפגוע בביטחון המדינה. במקום לסלק את העוזרת שניהלה קשרים עם הגרועים שבאויבינו, הוא נכנע ללחץ השמאל ומשאיר אותה בתפקיד. מי יודע איזה נזק היא כבר עשתה, ואולי עוד תעשה. ממשלה שבאה לעבוד עלינו".

כזכור, באתר "הקול היהודי" נחשף כי אבו הזאז השתתפה בקורס המאורגן על ידי עמותת אל-אקצא והצטלמה עם אנשי דת מוסלמים המעורבים בהסתה ובתמיכה בטרור. בין הדמויות עימן הצטלמה נמנים עכרמה סברי, המופתי לשעבר של ירושלים, שהביע תמיכה בפיגועי התאבדות והורחק לא אחת מהר הבית. כמו כן, היא הצטלמה עם נג'אח בכיראת, אחד מהמרצים בקורס ובכיר בווקף, שנעצר והורחק פעמים רבות מהר הבית בשל מעורבותו בהסתה. עמותת אל-אקצא מופעלת על ידי הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית המזוהה עם רע"מ.

תגיות:מירי רגבאיתמר בן גביררם בן ברק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה