עלון הידברות

מועדון מזכי הרבים VIP של עלון הידברות – הטבות למצטרפים וכולם מרוויחים

עלון "עונג שבת" מבית הידברות הוא הנפוץ בארץ, והוא ממשיך לגדול. קבלו כמה סיבות טובות להצטרף למועדון המפיצים. על ההטבות, הזכויות והחוויות

  • י"א חשון התשפ"ב
אא

נבחרת מפיצי עלון הידברות היא סיירת שנהנית מתפקידה מדי שבוע: לחלק את עלון "עונג שבת" של הידברות בכל מקום, ולזכות את הרבים. החיוכים, הכרת התודה, החיזוקים והסיפורים המרגשים הם רק חלק מאוסף חוויות מיוחד במינו, עליהן מספרים המפיצים שלנו.

בהתחלה התמקדנו בבתי כנסת. במשך הזמן העם אמר את דברו, וכיום תמצאו את העלון בכל מקום: סופרמרקטים, חנויות, מאפיות, תחנות דלק, מקומות עבודה ועוד.

את העלון לא לוקחים, אלא חוטפים, והכמויות רק גדלות. כיום מופץ העלון בכ-260,050 עותקים. יש היענות גוברת, וקורות ישועות מדהימות, אבל זה נושא לכתבה בפני עצמה.

כאות הוקרה למסירותם של המפיצים, הידברות מעניקה להם שורת הטבות. גם אתם, המצטרפים החדשים, תוכלו ליהנות מכל הפינוקים, אז קבלו את מועדון מזכי הרבים VIP!

  • תמורת 120 ש"ח לחודש בלבד כהשתתפות בעלויות ההפקה, הדפוס והמשלוח תקבלו 50 עלונים שבועיים להפצה. בזכותכם, אנשים מתעלים בקריאת תוכן רוחני, ואתם משתתפים במפעל הפצת היהדות של ארגון הידברות.
  • מתנה שנתית: קופון בסך 50 ₪ לרכישה בהידברות שופס ממגוון המחלקות.
  • מנוי שנתי במתנה לאתר "עולם הילדים" או מנוי VIP באתר "הקמפוס היהודי".
  • סקרנים לראות איך מצלמים תוכנית או איך מפיקים סרט? בואו להצצה מסקרנת ומרתקת אל מאחורי הקלעים. הכנו בשבילכם סיור מיוחד למפיצי העלון בבית הידברות. ביקור בלב הפועם של הארגון: המחלקות השונות, האולפנים והאנשים בארגון.
  • כל מפיץ, כולל המפיצים הוותיקים יקבל באופן אוטומטי זכות לפסוק בספר התורה של מזכי הרבים שנכתב בימים אלה. ספר התורה יוענק לאחד מהמפיצים ששמם יעלה בהגרלה הגדולה.
  • כל המפיצים, ותיקים וחדשים, מוזמנים לכנס מפיצי עלון הידברות באירוע מפואר ויוקרתי עם טובי המרצים והזמרים, סביב שולחנות ערוכים כיד המלך.

עוד סיבות טובות להצטרף אל נבחרת מפיצי עלון הידברות:

  • זו דרך מצוינת לצבור זכויות בכמויות. השנה התחילה ויריית הפתיחה שלכם תהיה גבוהה.
  • אתם מקבלים סיפוק עצום כשהרבה יהודים מקבלים עונג שבת אמיתי, מחכימים, ומתקרבים לבורא עולם בזכות פעולה אחת פשוטה שלכם.
  • כל מפיץ חדש וגם ותיק ישתתף אוטומטית בהגרלה הגדולה: ספר תורה מהודר שנכתב ע"י סופר סת"ם ירא שמיים מבית 'מלכות וקסברג', רכב חדש וחופשה חלומית לכל המשפחה!
  • ערב הוקרה מיוחד למפיצים. כולל הופעות, ארוחת עשירה ומפגשים עם מיטב הרבנים.
  • החודש הראשון ללא תשלום כלל. אין התחייבות! אז מה ההתלבטות?

מנחם פרג', ירושלים: "רודפים אחריי כאילו אני מחלק יהלומים. אנשים שלא חלמתי שיקראו עלונים, מתעניינים. כשמפיצים את העלונים – תורמים לכל המחלקות ביחד כי מי שקורא את העלון הולך אח"כ בזכות כך להרצאות, מתעניין במחלקת שלום בית ועוד".

מנחם פרג'מנחם פרג'

אבנר מחפוד, ירושלים: "אני רוצה שאנשים יתחזקו. זה רצון ה' וזה גם רצוני. יש לנו ערבות הדדית, ואני רואה שיש עם מי לדבר בשטח. עם כל זה שאנשים נראים רחוקים, השיחה מתפתחת".

אבנר מחפודאבנר מחפוד

שלמה יזדי, תל אביב: "אני בעצמי לא יודע איך זה קרה. הרגשתי שמן השמיים עזרו לי. הכל זרם. באו אליי לבקש לחלק עלונים. כשהתחלתי להפיץ, לא חשבתי שזה יגיע לכזו כמות. ברגע שנגמרת לי הכמות  - אנשים מתלוננים".

שלמה יזדישלמה יזדי

תמר שמש, ירושלים: "כל אנשי הבית רתומים. אנחנו מפיצים כבר 34 שנה הרבה עלונים, אבל הידברות זה הטופ. בערב שבת בקידוש אנשים דופקים בדלת. כל השבת דופקים בדלת לבקש עלונים".

דניאל כהן, קריית יערים: "התחלתי עם 40-45 עותקים, והיום אני מחלק 500 עלונים בכ-30 בתי כנסת. מגיעים אנשים לחנות באשקלון, ולוקחים להפצה. אם היתה לי כמות פי 3, הייתי מצליח לחלק אותה בלי שום בעיה".

בהידברות ידועים בהצבת יעדים ובהגעה אליהם. ביחד איתכם נצליח להגדיל תורה ולהאדירה. היעד הבא: 300,000 עלונים מדי שבוע. התקשרו עכשיו, או לחצו כאן, הזמינו אליכם את ברכת זיכוי הרבים, וזכו בשלל הטבות 073-222-13-88 

תגיות:עלון שבתעלון הידברותפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה