חדשות בארץ

"שיעבדו בעזה": אחים בבית החולים קפלן הצטלמו עם מחבל חמאס

מקדאד קוואסמה, אסיר ביטחוני איש חמאס, מאושפז במחלקה הפנימית בבית החולים קפלן בעקבות שביתת רעב. שני ערבים ישראלים, העובדים באחים במחלקה, הצטלמו עמו מחובקים ומחויכים

תומכי חמאס בחברון, ארכיון (צילום: Najeh Hashlamoun/Flash 90)תומכי חמאס בחברון, ארכיון (צילום: Najeh Hashlamoun/Flash 90)
אא

שני ערבים-ישראלים, העובדים כאחים בבית החולים קפלן ברחובות, הצטלמו עם אסיר ביטחוני מארגון חמאס השובת רעב ומאושפז במחלקה הפנימית בה הם עובדים.

בתיעוד, שפורסם אמש (ראשון) לראשונה באתר "הקול היהודי", נראים השניים עומדים משני צדי מיטתו של האסיר, מקדאד קוואסמה, כשהם אוחזים בידיו, מתחבקים עמו ומחייכים. עוד דווח, כי הוריו של המחבל ביקרו אותו בשבוע שעבר בבית החולים, וזאת למרות שאין ברשותם אישורי כניסה לשטח ישראל. המחבל נעצר לאחרונה במעצר מנהלי. הוא ישב בעבר בכלא, ונחקר על ידי שב"כ בחשד לתכנון וביצוע פיגועים.

הפרסום על צילום הסלפי שעשו שני אנשי הצוות עם המחבל עורר תגובות זועמות ברשת. יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, פנה במכתב למנהל בית החולים, ד"ר טריף בדר, ודרש לפטר אותם.

"מצטלמים עם מחבל ארור זה פשוט בלתי מתקבל על הדעת", כתב בן גביר. "בושה וחרפה שאנשים אלו מעריצי טרור ומפגינים אהדה להשמדתנו הם אלו שאחראים על הבריאות שלנו, אי אפשר לסמוך עליהם, שיעבדו בבית חולים בעזה. מי שתומך במחבלים לא יכול להציל חיים".

חבר הכנסת עמיחי שיקלי (ימינה) הגיב בטוויטר: "שלום לצמד אנשי הצוות הרפואי בבית החולים קפלן ברחובות, שנראה להם סבבה לעשות סלפי עם מחבל חמאס מחברון. אפנה להנהלת בית החולים בדרישה לסלקם, ולמשרד הבריאות כדי להדיחם מהרפואה הציבורית בישראל בבושת פנים".

קוואסמה הינו בן לחמולה מאזור חברון, שרבים מחבריה משתייכים לחמאס ובעלי עבר טרוריסטי עשיר. דודו, עבדאללה קווסאמה, היה בין מגורשי חמאס ללבנון בשנת 1992, שימש כראש הארגון בחברון והיה אחראי לסדרת פיגועים במהלך האינתיאדה השנייה שגבו את חייהם של עשרות בני אדם. הוא חוסל ביוני 2003 על ידי כוח של הימ"מ. חברים נוספים בחמולה יזמו והשתתפו בחטיפה וברצח של שלושת הנערים הי"ד ביוני 2014.

תגיות:חמאסטרורבית החולים קפלןתמיכה בטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה