יש אלוהים

תוכיח לי שיש אלוקים: הוכחות וסרטונים שלא יותירו לכם ספק

למה אלוקים ברא אותי? האם יש משמעות לחיים? יש הרבה דתות בעולם, מי אמר שאתם צודקים? תוכיחו לי שאלוקים קיים: קבלו מקבץ סרטונים שיענו לכם על כל השאלות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

פעם שאלתי מישהו שמתעניין ברכבי פאר: אני מעוניין ברכב, אבל עמיד. האם תוכל להמליץ לי על רכב שילווה אותי גם לאחר מותי? הוא ענה לי כמובן שאין כזה רכב.

שאלה: אז מה כן יעלה איתי לשמיים אחרי שחיי יסתיימו? התשובה פשוטה: אמונה. מצוות. מעשים טובים. טלית. תפילין. שמירת שבתות וחגים. לימוד תורה. צדקה. גמילות חסדים. מסתבר שהם שווים בהרבה יותר מהרכב הכי מפואר! כי הם נשארים לנצח, ושכרם עצום בעולם הזה ולעולם הבא.

האמונה בבורא עולם ובתורתנו הקדושה, חשובה ממספר סיבות:

1. חיי המאמין קלים שלווים ושמחים יותר. בנוסף, באמצעות תפילה יכול האדם לבקש מהבורא לשלוח לו, לקרוביו, ולעם ישראל שפע וישועות בכל התחומים: פרנסה, בריאות, זוגיות, ביטחון, וכו'. פשוט - לדבר עם הבורא ולבקש כל מה שצריכים, וזוהי מצווה.

2. מעשים טובים ומצוות שאדם עושה, נזקפים בשמיים לזכות האדם, לזכות משפחתו, ולזכות כלל עם ישראל, זוהי תמיכה הדדית.

3. האמונה חשובה לחיי העולם הבא של המאמין, הוריו, צאצאיו. אלו הם חיי נצח, שאינם מוגבלים לחיים הקצרים בעולם הזה, שכר האמונה עצום.

יש אנשים שבודקים בסופרמרקט את תאריך התפוגה של גבינת הקוטג', אך עדיין לא בדקו מה יהיה עם חיי הנצח שלהם בעולם הבא... האם זה הגיוני? ולמה זה דומה? לאדם שקיבל דירה בהשאלה לשבוע, מבזבז עליה את כל חסכונותיו וכוחו, אך הדירה הקבועה אליה הוא עומד לעבור מחר במצב נוראי, ובה הוא לא מטפל ולא משקיע.

בואו נחשוב רגע, איך נוצר האדם הראשון בעולם?

האם ספר יכול להיווצר מדיו שנשפך במקרה? ברור שלא.

האם מתוך שלולית יכול לצמוח טלפון סלולרי? ברור שלא. כי הטלפון נבנה באמצעות אינטליגנציה מורכבת. לא ייתכן שהוא נוצר מעצמו. בן אנם מורכב בהרבה יותר מטלפון, לכן ברור שגם אדם לא יכול להיווצר מעצמו.

כל חפץ מעיד על היכולת של יוצרו. ככל שהחפץ מורכב יותר, כך גדולה יותר האינטליגנציה והיכולת של יוצרו. היוצר של טלפון הנו בעל יכולת גבוהה יותר מאשר היוצר של כפית. מהתבוננות במורכבות האדם והיקום, ניתן להסיק שהיכולת של בורא עולם היא בלתי נתפסת.

 

סרטונים מומלצים לצפייה - אתם תתענגו על כל רגע

תוכיח לי עכשיו שיש אלוקים:

 

הוכחה חד משמעית שתורה מן השמים:

 

סרטון קצר ומרתק על הצופן התנכ"י:

 

האם היהדות דורשת להאמין או לדעת?

 

עוצמתי - הסרט 'מציאת האמת':

 

איך יודעים שהבורא קיים? הנה הוכחה:

 

חידת היקום: התכנון מעיד על מתכנן

 
איך מוכיחים שיש אלוקים?

 

תוכיח לי עכשיו שיש אלוקים:

 

סרטון קצר ומרתק על הצופן התנכ"י:

 

האם היהדות דורשת להאמין או לדעת?

 

איך ידענו את זה לפני כולם?

 

הוכחה מדהימה לאמיתות התורה:

 

התגלית של נאס"א רשומה בספר בן 2,000 שנה:

 

הוכחה למציאות הבורא מאחת המצוות הכי בסיסיות בתורה:

 

הוכחה מוחצת למציאות הבורא מ... דגים:

 

סודות הכוכבים:

 

התגליות שהרעישו את העולם:

 

למה באנו לעולם? הנה התשובה:

 

מה ה' מבקש ממשפחת המלוכה?

 

למה אין שני בני אדם זהים? מפתיע:

 

למה לי להיות דתי?!

 

חשיפת גילויים מדעיים לצד העמדה התורנית. מרתק:

 

מהי משמעות קיום המצוות בזמננו?

 

מה ההיגיון בקיום המצוות, ומה הקשר להנאה?

 

למה לקיים מצוות לא מובנות?

 

יש להדגיש 2 הוכחות לאמיתות התורה:

1. הסיפור בתורתנו הוא על אירועים שהתרחשו בפני מיליוני יהודים, ולא לאדם יחיד.

2. האירועים התקיימו לאנשים בגוף ראשון, לאלו שקיבלו את ספר התורה, ולא לגוף שלישי. לכן לא ניתן להשתיל כזה סיפור שקרי לעם שלם. היות ועם שלם מאמין בו, אז הוא אמיתי. הסבר: אני יכול לספר לך סיפור שקרי על בדיה "שהתרחשה" לכיפה אדומה (גוף שלישי), או לבודהא, או לישו, או למוחמד, שראה מלאך במערה. והוא היה לבד. ואף אחד חוץ ממנו לא ראה. על סיפור כזה, אתה יכול לומר שאתה מאמין, או לא מאמין. וקשה להתווכח.

אבל, אם אני אבוא אליך, או לאבותיך מלפני 3000 שנה, ואגיד לך שאתה! בעצמך הייתה אתמול בחוף בוגרשוב, בתל אביב, נכנסת לתוך המים עם הבגדים והנעליים, והים נחצה לשניים, לשני קירות ענקיים, ואתה עברתה עד לצד השני בלי להירטב, ויותר מזה, היו אתך כל עם ישראל, אתה תגיד לי שאני משוגע. כי אני יכול למכור לך סיפור שיקרי שקרה לכיפה אדומה, אבל לא סיפור שקרי שקרה לך. ובוודאי שאני לא יכול למכור כזה סיפור לכל העם היהודי שמנה מיליוני אנשים (באותו זמן העם מנה מעל 600,000 חיילים, ולכל אחד יש הורים, סבות, אחים .. זה מגיע למיליוני אנשים). ולסיפור הזה ישנו המשך מדהים שבנוי בצורה כזו שלא ניתן להשתיל אותו בתור סיפור שקרי. שכל עם ישראל רואה אותו. שחיילות פרעה טבעו בים, ובכל יום עמוד הענן מלווה את עם ישראל במדבר, ועמוד האש בלילה, ואוכל: מן ושלוו, יורדים מהשמיים כל יום בבוקר ובערב. 40 שנה בני ישראל רואים יום-יום ניסים גלויים ואת הבורא. כל זה כלול בסיפור התנ"ך האמיתי שלנו. ועשרת המכות במצריים. לסיכום, הסיפור שלנו, של העם היהודי נבנה בצורה כזו מלכתחילה שלא ניתן לפברק אותו. כדי להעביר את סיפור התנ"ך שלנו לעם שלם, שישמור אותו במשך אלפי שנים בקנאות, הוא חייב להיות סיפור אמיתי. והוא אכן אמיתי.

 

רוצים להמשיך ולדעת עוד?

1. אתר הידברות מכיל אלפי סרטונים והוכחות לקיומו של בורא עולם ולאמיתות התורה. כדי לעקוב אחרי הידברות תוכלו להירשם לקבלת הניוזלטר המרתק של הידברות; להצטרף אל 2 הלכות ביום, בווטסאפ או במייל לבחירתכם, ולקבל שתי הלכות בנושאים כמו הלכות שבת, לשון הרע, כשרות, חגים ומועדים ועוד.

תוכלו לעקוב אחרי כתבות מעניינות ופעילויות מיוחדות של הידברות בפלטפורמות מגוונות נוספות:

תכני האתר מובאים גם באפליקציות. תוכלו להוריד מגוון אפליקציות מבית הידברות (הידברות, הרב זמיר כהן, הידברות על הדרך, הידברות VOD ,שבע ברכות ועוד) לאנדרואיד וגם לאייפון.

רוצים לקבל מאיתנו גם סטטוסים?

ההצטרפות לסטטוסים מצריכה שני שלבים פשוטים:

1. צרפו את המספר 052-9551592 לאנשי הקשר

   (חובה, אחרת ווטסאפ לא יעביר את העדכונים)

2. שלחו למס’ זה בקשת הצטרפות עם שמכם ועיר מגוריכם

3.  מכאן ואילך, תיהנו מתוכן איכותי ומחזק (:

ייעוץ ושאלות

וגם: פייסבוק

ווטסאפ

יוטיוב

אינסטגרם

ואפילו... טיקטוק

2. מדי כמה שבועות מקיים הארגון סמינר סוף שבוע עם סדרת הרצאות מסודרות ומרתקות. ניתן להכין רשימת שאלות ולשאול את המרצים הפנויים. חוויה מדהימה ובלתי נשכחת לכל החיים, ורבים חוזרים לסמינר ההמשך שמיועד למתקדמים. בסמינר יש מדריכים המספקים הפעלות לילדים. להרשמה, התקשרו: 073-2221230.

3. בסדרת החוברות הפופולארית "בהלכה ובאגדה", מתוארת המשמעות ומה עומד מאחורי יום השבת, וכל אחד מחגי העם היהודי, וכל ענין במסורת היהודית. זוהי סדרת חוברות מפוארות ומרתקות, במחיר שקלים בודדים לחוברת.

4. לשאלות בנושאי אמונה: "שאל את הרב" באתר הידברות, או בטלפון: 03-616-6614 

תגיות:אמונהיש אלוהים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה