חדשות בארץ

אזולאי לליברמן: "תתנצל על המריצות". כך הגיב שר האוצר

שר האוצר אביגדור ליברמן הגיע לוועדת הכספים כדי להציג את הצעת התקציב. במהלך הדיון קרא לו חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס לחזור בו מאמירתו כי יש להשליך את החרדים "על מריצה למזבלה". כיצד ליברמן הגיב?

ליברמן (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)ליברמן (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

(קרדיט: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת ינון אזולאי (ש"ס) קרא היום (שני) לשר האוצר אביגדור ליברמן להתנצל על אמירתו במערכת הבחירות, לפיה יש להשליך "את החרדים יחד עם ביבי על מריצה אחת למזבלה טובה".

"למה אתה לא חוזר בך מהמריצות?", תקף אזולאי את ליברמן בדיון בוועדת הכספים בו הציג שר האוצר את תקציב המדינה. "זאת אמירה אומללה ואנטישמית. יש לך הזדמנות. עזוב את האגו ותגיד שאתה מתנצל".

ליברמן התחמק מלהגיב ישירות לדבריו של לאזולאי, ואמר כי הוא מפריע לו לשמוע את יו"ר יהדות התורה, חבר הכנסת משה גפני.

בהמשך הגיב גפני על קריאתו של אזולאי לליברמן ואמר לשר האוצר: "אני לא מבקש שתחזור בך. כתוב בגמרא 'אין שמחה כהתרת הספיקות' – תישאר עם האמירה של המריצה, כדי שנדע עם מי יש לנו עסק, אחרת היינו טועים בך וחושבים שאתה לא כל כך נורא".

בהתייחסו להצעת התקציב, אמר גפני: "ליברמן, אתה לא תישאר הרבה זמן באוצר, זה כולנו יודעים. אבל את הנזק שאתה תשאיר אחריך, את מה שאתה עושה למשפחות האברכים, שאתה מכיר לא פחות טוב מכולנו, לא יסולח לך. לא תצליח לשנות את אורח חייהם, הם לא יפסיקו ללמוד, רק הילדים שלהם ירעבו ללחם, וזה יהיה רשום על שמך ולא יסולח".

תגיות:משה גפניאביגדור ליברמןועדת הכספיםינון אזולאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה