חדשות בארץ

לוין: "שרי הממשלה ממשיכים לזחול על גחונם אל אבו מאזן"

יו"ר סיעת הליכוד, יריב לוין, תקף את שר הבריאות ניצן הורוביץ על פגישתו עם יו"ר הרשות הפלסטינית: "חשוב לו יותר להיפגש עם מממן הטרור אבו מאזן מאשר בריאותם של אזרחי ישראל". לפני הפגישה עם שרי מרצ, ניחם אבו מאזן בטלפון את אביה של המחבלת שניסתה לדקור שוטרים בירושלים, ואת אביו של המחבל שחוסל ליד ג'נין לאחר שפתח באש לעבר כוחות הביטחון

לוין (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)לוין (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)
אא

(עודכן: 22:28)

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, חבר הכנסת יריב לוין, התייחס הערב (ראשון) לפגישתם של שרי מרצ ברמאללה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

"שרי ממשלת השמאל ממשיכים לזחול על גחונם אל אבו מאזן, והכל בברכתו של ראש הממשלה בנט", תקף לוין בהודעה שהוציא. "לשר הבריאות חשוב יותר להיפגש עם מממן הטרור אבו מאזן מאשר בריאותם של אזרחי ישראל".

לוין הוסיף, כי "ממשלת ישראל הנוכחית לא חדלה מלהשפיל את עצמה ולערער לחלוטין את המעמד העוצמתי שבנינו לישראל בשנים של מנהיגות נחושה. כל זה קורה בשעה שהרשות הפלסטינית ממשיכה לממן את הטרור ולפעול להעמדת חיילי צה''ל לדין בינלאומי בהאג".

"שר הבריאות מפקיר את חיילי צה"ל להאג, את ארץ ישראל לידי ראש המחבלים אבו מאזן, ואת הבריאות של אזרחי ישראל במקום להיאבק באמת בקורונה. בושה גדולה וסכנה גדולה", סיכם לוין.

בנוסף לשר הבריאות ניצן הורוביץ, השתתפו בפגישה ברמאללה השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' ויו"ר סיעת מרצ, חברת הכנסת מיכל רוזין. לאחר הפגישה כתבה רוזין בטוויטר: "במפגש הערב הסכמנו כי יש לחדש את ההידברות ולהרחיב את שיתוף הפעולה בין ישראל והפלסטינים, ובמיוחד לשמור על התקווה לשלום על בסיס פתרון שתי המדינות".

פריג' הוסיף, כי הוא פגש עם עמיתיו "מנהיג אופטימי שביקש מאיתנו לפעול יחד כדי לא לאבד תקווה. אנחנו נמשיך לפעול כדי לקדם את פתרון שתי המדינות, הפתרון הטוב ביותר לישראלים ולפלסטינים גם יחד".

בתוך כך, בכאן חדשות דווח כי מוקדם יותר, לפני פגישתו עם חברי מרצ, התקשר אבו מאזן לאביה של המחבלת תושבת העיירה קבטיה באזור ג'נין שחוסלה ביום חמישי האחרון לאחר שניסתה לדקור שוטרים בעיר העתיקה בירושלים, וניחם אותו על מות בתו. יו"ר הרשות ערך שיחת ניחומים נוספת עם אביו של המחבל איש הג'יהאד האסלאמי, שנורה למוות מוקדם יותר באותו יום לאחר שפתח באש לעבר כוחות הביטחון שפעלו בכפר בורקין סמוך לג'נין.

תגיות:אבו מאזןיריב לויןניצן הורוביץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה