חדשות בארץ

ניסיון פיגוע דקירה בירושלים, מחבל חוסל באזור ג’נין

מחבלת תושבת אזור ג'נין ניסתה לדקור שוטרים בשער השלשלת בירושלים, וחוסלה על ידם. במהלך פעילות מבצעית בכפר בורקין ליד ג'נין, פתח מחבל באש לעבר כוחות הביטחון ונוטרל על ידם. בחסדי שמיים, שתי התקריות הסתיימו ללא נפגעים בקרב הכוחות

העיר העתיקה, תמונת ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)העיר העתיקה, תמונת ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

מחבלת בת 30, תושבת העיירה קבטיה שליד ג'נין, הגיעה הבוקר (חמישי) משטח הר הבית אל שער השלשלת בעיר העתיקה בירושלים וניסתה לדקור שוטרים בסכין. השוטרים הגיבו בירי לעברה ונטרלו אותה. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים בקרב הכוחות. כוחות רפואיים שהגיעו לזירה קבעו בהמשך את מותה של המחבלת. מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הגיע למקום וקיים הערכת מצב ראשונית.

במהלך הלילה פעלו מסתערבי משמר הגבול עם כוח צה"ל מסיירת חרוב למעצר חשודים ואיתור אמצעי לחימה בכפר בורקין שבאזור ג'נין, כחלק מהמבצע לסיכול תשתית הטרור של חמאס ביהודה ושומרון. במהלך הפרת סדר שהחלה במקום ירה מחבל חמוש, איש הג'יהאד האסלאמי, לעבר הכוחות. הלוחמים הגיבו בירי וחיסלו את המחבל. גם באירוע זה לא היו נפגעים בקרב הכוחות.

כזכור, בתחילת השבוע ערכו כוחות הביטחון מבצע מעצרים בחמישה מוקדים ביהודה ושומרון. במהלך הפעילות חוסלו חמישה מחבלים. קצין ולוחם מיחידת דובדבן נפצעו באורח קשה בחילופי אש בכפר ברוקין. הרמטכ"ל אביב כוכבי אמר לאחר מכן, כי המבצע מנע "פיגועים משמעותיים" בשטח ישראל שתוכננו לצאת לפועל בטווח הזמן הקרוב.

מבית החולים רמב"ם, בו מאושפזים שני הפצועים מדובדבן, נמסר אתמול כי חל שיפור במצבם. הלוחם שוחרר מהיחידה לטיפול נמרץ כשהוא בהכרה, והועבר להמשך טיפול במחלקה כירורגית חזה. הקצין שב להכרה ותיקשר עם הצוות הרפואי ועם בני משפחתו. מצבו מוגדר קשה ויציב, והוא נזקק להנשמה.

יוסי, אביו של הקצין, סיפר לתקשורת על פציעתו של בנו: "מדובר בנס. הוא ספג תשעה כדורים – והילד חי, נושם ומתקשר. היה לו רימון בווסט וכדור פגע בו. הרימון התפרק לשניים ולא התפוצץ. אם זה לא נס אני לא יודע מה זה נס".

תגיות:ניסיון פיגועירושליםצה"למסתערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה