מעניין

הזוי: התקין מצלמה נסתרת, וגילה שמישהי גרה בארון המטבח שלו

ביתו של אדם הוא מבצרו, המקום שאמור להיות הכי פרטי שלו - אולם לא כך הדבר עבור תושב ארצות הברית בשם ג'ו קאמינס, שמיהר להתקין מצלמה נסתרת ברחבי ביתו, בעקבות מזון שנעלם תדיר ממטבחו ו'עקבות' לא ברורים שהושארו בו

אא

ביתו של אדם הוא מבצרו, המקום שאמור להיות הכי פרטי שלו - אולם לא כך הדבר עבור תושב ארצות הברית בשם ג'ו קאמינס, שמיהר להתקין מצלמה נסתרת ברחבי ביתו, בעקבות מזון שנעלם תדיר ממטבחו ו'עקבות' לא ברורים שהושארו בו. "הרגשתי נוכחות זרה במקום, ואני לא אחד כזה שמדמיין דברים", הסביר בסרטון שהעלה לרשת, ובו הוא נראה כשהוא מסביר מדוע הוא מתקין את המצלמה הנסתרת. 

לדבריו, המון אוכל נעלם מהמטבח שלו, ורק אחרי שהתקין את המצלמה הנסתרת הבין את הסיבה האמיתית לכך. 

כבר בלילה הראשון להתקנת המצלמות, התגלתה האמת ההזויה: דמות של בחורה צעירה עם בגדים בלויים ושיער פזור ופרוע, יצאה לפתע מתוך אחד הארונות העליונים במטבח שלו, וירדה בשקט למטה באמצעות שולחן וכיסא שעמדו במקום. 

המצלמה צילמה אותה בזמן שפתחה את המקרר והוציאה משם בקבוק מים ושתתה ישירות ממנו, ולאחר מכן עברה לארון המזווה הגדול, ממנו הוציאה אוכל וחטיפים ובשיא הנונשלנטיות - ישבה על ספה וצפתה בטלוויזיה שלו. 

קאמינס, שבדק את המצלמות ביום שלמחרת, לא האמין למראה עיניו, ומיהר לערב את המשטרה. 

הפולשת נלקחה לחקירה, שם סיפרה כי היא מתגוררת בביתו של ג'ו במשך שבועיים, אך לא ידעה להסביר כיצד הגיעה לכוך הקטן. "המשטרה חושבת שהיא אולי נכנסה לבית כדי לשדוד אותי, וכשלא הייתי בבית פשוט החליטה להישאר בו ולנסות לאכול על חשבוני. זה בדיוק מה שהיא עשתה".

לפי שעה, זהותה טרם הותרה לפרסום, ובסרטון שג'ו צילם רואים רק דמות חשוכה. הנה התמונות שמצלמתו הצליחה לתעד:

השולחן והכיסא בהם השתמשה הפולשת כדי להגיע לרצפת המטבח, למקרר ולארון המזווההשולחן והכיסא בהם השתמשה הפולשת כדי להגיע לרצפת המטבח, למקרר ולארון המזווה

תגיות:מגוריםמטבחהזויארון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה