סלבס בהתחזקות

יובל דיין: "לא היה רגע דרמטי שבו בישרתי שאני חוזרת בתשובה"

יובל דיין מספרת בכנות על החזרה בתשובה: "היום אני דתייה. לא היה רגע דרמטי שבו בישרתי להורים שאני חוזרת בתשובה, בנפש שלי די הייתי שם תמיד"

אא

בראיון שהתפרסם בסוף השבוע האחרון ב'ידיעות אחרונות', הזמרת יובל דיין סיפרה בכנות על ההתחזקות שלה שהחלה לפני 6 שנים, התחזקות אותה היא מגדירה כחזרה בתשובה. "לפני 6 שנים התחלתי לשמור שבת", היא מספרת. "נכנסתי לעולם של הדת. זה משהו שלא היה זר לי לגמרי. גם אצלנו בבית באשדוד תמיד היה קידוש, מיחם ופלטה, אווירת שבת".

המפנה בחייה הגיעה לאחר הפריצה הגדולה שלה כזמרת בפריים טיים, כשהיא עוד נערה צעירה, מה שגרם לה לחשב מסלול מחדש: "הרגשתי בגיל 19 שאני ממש חייבת שקט כדי להירגע. קריירה, צבא, אלבום ראשון, הופעות. אמרתי שאני צריכה לנוח לפחות בשבת. בהתחלה אמרתי שזה יהיה רק בלי טלפון, אבל כן אמשיך לנגן. פתאום קלטתי שהשירים הכי טובים שלי נכתבו במוצאי שבת, אחרי שעשיתי הפסקה".

דיין מספרת כי הסביבה שלה לא הופתעה מהמהלך: "אבא ואמא הבינו את זה. לא היה רגע דרמטי שבו בישרתי להם שאני חוזרת בתשובה. בנפש שלי די הייתי שם תמיד. אמרה לי חברה מהגן לא מזמן, 'יובל, מילדות את כותבת בס"ד, אז מה כולם רוצים ממך?' זה לא שהייתי באקסטרים הפוך".

דיין אומרת כי היא מגדירה את עצמה כיום כ"דתייה": "אני מתייחסת ללוח השנה היהודי אחרת, מתכוננת לחגים, הלכתי לשמוע שופר, הולכת לבית כנסת בערב שבת... כשאת פוגשת את העולם של הדת, את כל בוקר זוכרת שיש משהו מעליך, אני זוכרת שאת הכישרון שנולדתי איתו קיבלתי במתנה, ואני רוצה לעשות כמה שיותר טוב בעולם. זה לא 'אני ואני ואני וזה שלי'. הדת עוזרת ועזרה לי להיות עם רגליים על הקרקע, נותנת לי עוגן וביטחון".

 

 

תגיות:יובל דייןהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה