חדשות יהדות

ברוך בן יגאל: "כל גדולי ישראל אמרו לי אותו הדבר: ’בנך מאושר, הוא ליד כיסא הכבוד’’’

"הנחמה שלי היא שאני יודע שאתה במקום טוב. כל גדולי ישראל אמרו לי את אותו הדבר 'הבן שלך חי ומאושר הוא נמצא ליד כיסא הכבוד'. רציתי לשתף אותך שהעם שכל כך אהבת ולמענו נפלת, לא נשאר אדיש ולא נשאר חייב": אביו של החייל הנופל עמית בן יגאל ז"ל, מרגש 

אא

פוסט שכתב ברוך בן יגאל לפני החג, עבור בנו עמית ז"ל - הצליח לסחוט דמעות התרגשות גם מאיתנו: "עמית "בוגי נוגי" שלי. זהו ראש השנה השני שאתה לא איתי, ראש השנה שהיה אמור להיות חג שמח ואצלי הוא לא ברור. ראש השנה שכל כולי התכנסתי לתוך מחשבות ובעיקר זכרונות. לא היה לי קל. כאבא אני אמור להעניק לך, לשמור עליך, לדאוג לך, להכין לך - ולצערי כל זה נלקח ממני.

"אני כל כך רוצה לחבק אותך, לטייל איתך, לשיר איתך והכי בא לי זה לצחוק מכל הבדיחות והחיקויים שלך. עמיתי, עכשיו שאתה למעלה ואתה זה ששומר עליי - קשה לי לקבל את זה.שאתה הבן שלי שומר עליי מלמעלה ,דואג לי. אין לי הרבה רגעי אושר. אני לא מדוכדך ולא בדיכאון ולא מוכן להיות במקום של המתלונן/המסכן חס וחלילה.

"אין בי האשמה כלפי חבריך לנשק, נהפוך הוא. יש לי גאווה והערכה ענקית. הנחמה שלי היא שאני יודע שאתה במקום טוב. כל גדולי ישראל אמרו לי את אותו הדבר 'הבן שלך חי ומאושר הוא נמצא ליד כיסא הכבוד'. רציתי לשתף אותך שהעם שכל כך אהבת ולמענו נפלת, לא נשאר אדיש ולא נשאר חייב. עם ישראל מכל קצוות הארץ המדהימה שלנו, וגם מעבר לים, קטנים וגדולים כאחד שולחים לי מלא הודעות כמה הם גאים בך, ושאתה לוחם גיבור.

"עמית שלי. אני פותח שנה חדשה, שנה שאני מקוה שתהיה מלאה בעשיה במגוון תחומי החיים. בראש ובראשונה זה כמובן להמשיך את ההנצחה למענך. זה נותן לי מלא כוח לחיות לצד השכול. יש לפניי מסע ארוך מורכב עם מלא עליות וירידות, אני יעשה הכל על מנת לשמור על הקיים ולהמשיך ליצור למען העם הנפלא שלנו. מלא שואלים אותי איך מתמודדים עם אובדן כזה מאיפה הכוח? ואני עונה לכולם את אותה התשובה: 'זה שלוקח ממני את הכוח (עמית) הוא שנותן לי את הכוח להמשיך'.

"האמונה שלי בבורא עולם לא פסקה ולא ירדה ולא בעשירית האחוז. אני אוהב את אבא שבשמים היום יותר מתמיד, כי עמית הכי קרוב אליו והוא שומר עליו לפחות כמו שאני שמרתי עליו כאן. יש לי מלא שאלות לאבא שבשמים - הוא יודע מה אני עובר וכמה קשה לי האובדן הזה. אבל אני בשיח פתוח איתו ואני אומר לו ,נתת לי את האתגר הזה. תן לי את הכוח לשרוד את זה ותן לי בינה,להבין,להשכיל,לשמוע ,ללמוד וללמד: מהי אהבת חינם. מהו כיבוד הורים. מהי אהבת מולדת, שהיא המחברת אותנו לכל הערכים.

"עמית נשמת חיי אני כל כך גאה בך. מחזיק ממך אתה הגיבור שלי. מתגעגע ואוהב מלא - אבא", הוא חותם. 

תגיות:ראש השנהמענייןפוסטברוך בן יגאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה