חדשות בארץ

ח"כ סעיד אלחרומי מרע"מ מת מהתקף לב

סגן יו"ר רע"מ, חבר הכנסת סעיד אלחרומי, מת בבית החולים סורוקה לאחר שלקה בהתקף לב. חברת הכנסת לשעבר אימאן ח'טיב יאסין, המכהנת כסגנית יו"ר מועצת השורא של המפלגה, צפויה להחליף אותו בכנסת

אלחרומי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אלחרומי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת סעיד אלחרומי מרע"מ מת הלילה (רביעי) בבית החולים סורוקה בבאר שבע לאחר שלקה בהתקף לב. אלחרומי, בן 49, שימש כסגן יו"ר המפלגה, וכיהן כיו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת.

אלחרומי נולד בשנת 1972 בשגב שלום שבנגב. בשנת 2004 הוא נבחר לראשות המועצה המקומית, וכיהן בתפקיד זה עד 2008. בשנת 2002 הוא נבחר למזכ"ל רע"מ וכיהן בתפקיד עד 2014, אז נבחר לסגן יו"ר המפלגה. בשנים האחרונות, בתפקידו כיו"ר ועדת ההיגוי העליונה לערביי הנגב, הוא נמנה עם מובילי המאבק של החברה הבדואית נגד הריסות בתים ולמען הכרה ביישובים הלא מוכרים בנגב. חברת הכנסת לשעבר אימאן ח'טיב יאסין, המכהנת כסגנית יו"ר מועצת השורא של המפלגה, צפויה להחליף אותו בכנסת.

יו"ר רע"מ מנסור עבאס, שהגיע לבית החולים סורוקה, ספד לאלחרומי: "פוליטיקאי צעיר, אנרגטי ומאוד חכם. הוא תמיד האמין בדרך שלו כבן של ערביי הנגב. איבדנו איש שעשה המון למגזר הערבי, במיוחד עבור הבדואים בדרום. האובדן גדול".

שר החוץ יאיר לפיד כתב בטוויטר: "צער גדול על מותו בטרם עת של ח"כ סעיד אלחרומי שהיה שותף לדרך, ואחד האנשים שבזכותם הוקמה הממשלה. איש הנגב, אוהב אדם שהאמין שאפשר לשנות ולקדם את החברה הישראלית. שולח תנחומים למשפחתו, לכל שבט מסעודין אל-עזאזמה ולמפלגת רע"מ. יום עצוב".

חבר הכנסת מוסי רז ממרצ: "עצוב וכואב על מותו של חברי, יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה, חבר הכנסת סעיד אל חרומי. אבידה קשה לשותפות היהודית ערבית ולכל אזרחיות ואזרחי ישראל".

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, כתב: "בתדהמה ממותו הפתאומי של ח"כ סעיד אלחרומי. בחודשים האחרונים ח"כ אלחרומי עמד בקשר רצוף איתי ועם לשכתי, הציע עצות ורעיונות לתוכניותינו למגזר הערבי. הוא היה משרת ציבור לעילא ולעילא. ‏תנחומים למשפחתו הכואבת".

תגיות:רע"מסעיד אלחרומי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה