מעניין

"יש לי חמש אחיות וזה יתרון": לא תאמינו באיזה שיא גינס מחזיק האיש הזה

אנשים ברחבי העולם זכו לשיאי גינס על הישגים מוזרים ביותר. אחד מהם הוא ג'ון - תושב אמריקה שהוכתר בשיא מיוחד במינו, שגם אתם תופתעו לשמוע עליו

אא

האם אי פעם ניסיתם לבדוק כמה מילים אתם אומרים בדקה?

ובכן, יש אדם אחד בארצות הברית שמספר המילים שהוא אומר בדקה משתנה כל הזמן, ובשנת 1989 הגיע לשיא של אמירת כ-586 מילים ב...דקה (!). מה זה אומר בעצם? נסו אתם להגיד 10 מילים בממוצע, בשנייה! שנייה! אתם קולטים? למעשה, ג'ון בעצמו מתקשה לקלוט שהתחביב שלו לדבר מהר זיכה אותו בשיא גינס ובתואר 'האיש הדברן ביותר בעולם שמדבר במהירות שיא'. 

אז מאיפה הכל התחיל? בגיל 12, כשג'ון נכח באירוע של צדקה, ושם הכריזו המארגנים כי ישלמו כסף למי שידבר במהירות. "התעניינתי בזה וככה זה התחיל", הוא משחזר. "היו לי חמש אחיות, אז זו לא הייתה בעיה. זה היה קלי קלות בשבילי. בגלל שאני מניו יורק אני חושב שאנשים מדברים באופן אוטומטי הרבה יותר. אפשר לדבר כמה מהר שרוצים בניו יורק, ואף אחד אפילו לא יניד עפעף. זה שיש לי חמש אחיות בהחלט היה סוג של יתרון כי כדי להשחיל מילה הייתי חייב להגביר את הקצב", הוא מחייך. 

"אני איטלקי וכל מי שמדבר באיטלקית, מדבר בצורה מונפשת מאוד. מדבר בצורה מהירה ותמיד צועק, אז כל האלמנטים האלה יחד - יצרו אותי. אדם שמדבר מהר".

ותאמינו או לא, אבל הכישרון הזה אפילו מזכה אותו בפרנסה לא רעה בכלל בפרסומות טלוויזיה, תוכניות רדיו וכדומה. "כל עוד אתם באמת אוהבים את מה שאתם עושים, הכסף הוא לא מה שמשנה. כל מה שמשנה הוא שאתם מאושרים. כשאתם עוברים מיום ליום ואתם פשוט בני אדם נחמדים וטובים יותר".

תגיות:דיבורמהירותשיאגינס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה