הורים וילדים

אם ל-16 ילדים בת 51, מאוסטרליה: "אמשיך להביא ילדים עד שגופי יגיד לי לעצור"

איך זה לגדל 16 ילדים בבית אחד? אם תשאלו את ג'ני וריי בונל, הם יגידו לכם שזו שמחה ממש, אבל ממש, גדולה. באוסטרליה נחשבים בני הזוג בונל לסנסציה של ממש, היות ובאוסטרליה לא מצויות משפחות בסדר גודל שכזה

בעיגול: ג’ני בונל בעיגול: ג’ני בונל
אא

איך זה לגדל 16 ילדים בבית אחד? אם תשאלו את ג'ני וריי בונל, הם יגידו לכם שזו שמחה ממש, אבל ממש, גדולה. באוסטרליה נחשבים בני הזוג בונל לסנסציה של ממש, היות ובאוסטרליה לא מצויות משפחות בסדר גודל שכזה. 

בני הזוג מנהלים ערוץ יוטיוב שבו הם מספרים מדוע טוב להביא ילדים לעולם, וכיצד הם בעצמם מנהלים את המשפחה הענקית. במהלך אחד הסרטונים אפשרו בני הזוג לצופים לשאול שאלות במהלך השידור, ואחד הצופים אזר אומץ ושאל את ג'ני האם עכשיו, כשג'ני בת 51, יהיו להם עוד ילדים. "בטח, מה זאת אומרת?", אמרה ג'ני מיד. "אני מרגישה מבורכת שיש לי משפחה גדולה, ואני לא מתכוונת להאט בזמן הקרוב. נשמח לעוד ילדים, למרות שכבר עכשיו אנחנו מרוצים ממה שיש לנו. בסופו של דבר, הגיל ימנע את זה אבל תמיד יש לנו תקווה. נמשיך ללדת עד שלא נוכל ללדת יותר, עד שהגוף שלי יגיד לי לעצור". 

ג'ני וריי נשואים מזה 32 שנה, וכל 16 הילדים הם הילדים שלהם. ולמרות שבאוסטרליה נדרשים כמעט 500 דולרים בממוצע לשבוע, כדי להאכיל את כל השבט הזה - ג'ני וריי לא מתלוננים לרגע. "אנחנו משקיעים מאה אחוז בגידול הילדים שלנו ובחיי המשפחה, אז מבחינתנו זה בסדר גמור גם אם זה קצת קשה לפעמים כלכלית. בתקופות שקשה, אנחנו משתדלים יותר".

כשנשאלה ג'ני כיצד היא מתמודדת עם הקורונה השיבה כי בתחילת ההתפרצות הרגישה לא נעים כשנאלצה לקנות חבילות אינסופיות של נייר טואלט, מהפחד שהמצרך היקר הזה ייגמר. "כשניגשתי לדלפק הקופה בסופרמרקט עם מספיר חבילות נייר טואלט שיספיקו למשפחה בת 18 נפשות - חשבו שאני אוגרת. יכולת לראות את המבטים עליי, שהם ממש מאשימים אותי בקניות שלא לצורך. מצטערת, אני לא אתנצל על קניית נייר טואלט למשפחתי, שהוא צורך ללא ספק גדול יותר משלכם, ואני לא אתן לכם לגרום לי להרגיש קצת אשמה בקשר לזה. נכון שהעולם סובל ממגיפה, זה צץ עכשיו וזה ויראלי. אני חושבת שהעולם סובל ממגפה גדולה יותר, שהיא חוסר נימוס עם סימפטום של חוסר אדיבות ושיפוטיות שאנחנו צריכים לשנות", היא מסכמת. 

תגיות:אמהותאוסטרליהילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה