חדשות יהדות

אבי הפרסום החרדי, בני גל, הלך לעולמו

הוא הקים את משרד הפרסום החרדי הראשון בעולם והיה הראשון שעסק בקואצ'ינג יהודי. בני גל ז"ל הלך לעולמו הלילה לאחר שסבל ממחלה קשה

בני גל ז"ל בני גל ז"ל
אא

ברוך דיין האמת: בני גל ז"ל הלך לעולמו הלילה (שני) לאחר שסבל ממחלה קשה. הוא היה מגדולי אנשי הפרסום במגזר החרדי והראשון שעסק בקואצ'ינג יהודי ממוסד ואף כתב ספר בנושא.

גל נולד בארגנטינה ובגיל 3 עלה עם הוריו ארצה. הוא גדל בקיבוץ, שירת בצנחנים ולאחר מכן עסק במכירת ציוד חקלאי. לאחר שהתחיל להתוודע לתחום הפרסום, הוא פתח משרד פרסום עם שותף וכמה שנים לאחר מכן, הוא החל בתהליך חזרה בתשובה.

בראיון לאתר הידברות, גל סיפר על תהליך התשובה שלו והשווה אותו לרסיסים של אמת: "מי שחווה התנפצות של בקבוק או כוס יודע מה זה רסיס. יודע איך הכל מתנפץ והופך להיות רסיסים. ומה שמאפיין אותי, זה שהקב"ה חנן אותי בכישרון שבאמצעותו אני יכול להחזיק ביד רסיס של משהו, ולגלות מתוכו את השלם. עם השנים, שכללתי ופיתחתי את התכונה הזו, שאחר כך עזרה לי מאוד, בכל מה שעשיתי בחיי. יש פתגם כזה – לאסוף את השברים. זה מה שאני עושה כל חיי... ובהקשר הזה, של החזרה בתשובה, החזקתי ביד רסיסי אמת. ורציתי לראות את התמונה הכוללת. ואחרי חיפוש קשה ומייסר – מצאתי אותה בתורת ישראל. באלוקי ישראל".

בתחילת שנות השמונים, הוא הקים את "פרסום גל" שהתמחה בפרסום למגזר החרדי-דתי. בשנת 1992 הוא החל קריירה חדשה בתחום האימון לתאגידים, חברות ופרטיים. בשנת 2005 גל עזב את עולם הפרסום והחל להקדיש את זמנו ללימוד בבית מדרש ולפיתוח מודל האימון היהודי. מודל זה מבוסס על משנתו של האר"י הקדוש ותורת החסידות, ונלמד בבית הספר להכשרת מאמנים על פי היהדות. גל אמר בעבר כי "כשנחשפתי לעולם האימון, מהר מאוד המרתי בו את עולם הפרסום. אני מאמין שעל ידי אימון אנו מקרבים את עצמנו לבורא עולם. כל מי ששומע אותי יודע שהקב"ה הוא הוא המאמן הגדול".

גל התגורר בירושלים והיה 76 במותו. הוא הותיר אחריו אישה, שישה ילדים ו-17 נכדים.

לראיון עם בני גל באתר הידברות, לחצו כאן.

תגיות:אימון יהודיבני גל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה