חדשות בעולם

תופעת טבע הזויה: אלפי דגי זהב ענקיים - משתלטים על אגם בארה"ב

תופעה הזויה מתרחשת בחודשים האחרונים באגם מקומי במינסוטה, ארה"ב: אלפי דגי זהב ענקיים משתלטים על האגם - לאחר שאזרחים 'תמימים' השליכו את דגי הזהב הקטנים שלהם אל תוכו. הרשויות: "זה בגלל האזרחים שמשליכים את דגי הזהב שלהם לאגם"

אא

תופעה הזויה מתרחשת בחודשים האחרונים באגם מקומי במינסוטה, ארה"ב: אלפי דגי זהב ענקיים משתלטים על האגם - לאחר שאזרחים 'תמימים' השליכו את דגי הזהב הקטנים שלהם אל תוכו. 

עדיין לא ברור כיצד זה קרה שהדגים הקטנים הפכו לענקיים כל כך. הסברות שעולות הן שכשהדגים הקטנים חוזרים למקום הטבעי שלהם, הם 'משמינים מנחת' בתרגום חופשי - מתארכים לאורך לא יאומן של עשרות סנטימטרים ומגיעים למשקל של חמישה (!) קילוגרמים.

"תפסיקו להשליך את דגי הזהב שלכם לאגם", מתחננות הרשויות לאזרחים, בהודעה רשמית שיצאה השבוע. "יש באגם כבר אלפי דגי זהב ענקיים, וזה מפר את האיזון האקולוגי".

עוד הזהירה ההודעה וכתבה כי דגי זהב שחוזרים למקום הטבעי שלהם "גדלים יותר ממה שאתם חושבים, ופוגעים גם במי השתייה שלכם". כדי לשכנע את התושבים להפסיק את התופעה ההזויה, הרשויות פרסמו תמונה של רגל אנושית לצד אחד מדגי הזהב הענקיים, וגם אתם לא תאמינו כשתראו את הגודל הענקי הזה, שכלל אינו מזכיר בהוא זה את דגי הזהב הנחמדים והלא מאיימים שבאקווריום: 

"אם אתם רוצים בכל זאת להיפרד מדג הזהב שלכם, אתם יכולים למסור אותו לאדם אחר שיטפל בו בביתו או לתרום אותו לגן החיות", נכתב בהודעה אחרת מטעם מחלקת הדיג והטבע של ארצות הברית. "אל תחזירו אותו בשום פנים ואופן 'אל הטבע'", הם מזהירים. 

צפו כאן בתיעוד:

 

תגיות:דגי זהבארה"בתופעהאגם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה