חדשות בארץ

נתניהו: "למה הממשלה מחכה? שיביאו כבר את החיסון השלישי"

בפתח ישיבת סיעת הליכוד, מתח ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ביקורת על הממשלה וקרא לה להביא מיד מיליוני חיסונים לישראל ולהתחיל במתן חיסון שלישי לאוכלוסייה מעל גיל 50: "שיעשו את הדבר הנכון"

נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף היום (שני) בחריפות את התנהלות הממשלה בהתמודדות מול התפשטות נגיף הקורונה. הוא חזר על קריאתו להבאה מיידית של מיליוני חיסונים לישראל ולמתן חיסון שלישי לאוכלוסייה מעל גיל 50.

"בספר היחיד שצריך לכתוב על איך לנצח את הקורונה, צריך להיות עמוד אחד", אמר נתניהו בהצהרה שנשא בפתח ישיבת סיעת הליכוד. "אנחנו כבר ניצחנו את הקורונה פעם אחת, הבאנו מיליוני חיסונים לפני כל מדינה אחרת ויצאנו ראשונים בעולם מהקורונה".

"כדי שישראל תמשיך לנצח את הקורונה צריך להביא מיד עוד שני מיליון חיסונים למדינת ישראל, ולאפשר לאזרחי ישראל מעל גיל 50 לקבל את החיסון השלישי. זה יציל חיים, ישמור על הבריאות וישמור על הכלכלה שלנו פתוחה ומשגשגת".

"אנחנו כבר שילמנו בשביל החיסונים הללו", הוסיף נתניהו. "קנינו מיליוני חיסונים. זה מה שעשינו בממשלה שלנו, לפני שהתחלפה הממשלה. שילמנו מיליוני דולרים לפייזר, גם לרכש מיידי של מיליוני חיסונים וגם לאופציות על עוד מיליונים. כך שלמדינת ישראל יש מיליוני חיסונים שיושבים עכשיו באירופה, והממשלה לא מביאה אותם לישראל. זה מחדל לא יאומן. כי כשיחליטו להביא אותם יעבור זמן, ובזמן הזה יידבקו אנשים במחלות קשות, ולצערי יהיה גם אובדן חיים מיותר. צריך להביא את החיסונים הללו עכשיו, ולתת את החיסון השלישי לקבוצות הסיכון ולאוכלוסייה המבוגרת". 

לדברי נתניהו, "יש ממשלות בעולם שהולכות לעשות את זה בימים הקרובים, הן לא מחכות ל-FDA. זה מה שאני הייתי עושה במדינת ישראל, כי זה מה שאני יודע מהשיחות שלי עם מנכ"לי פייזר ומודרנה. לכן אין סיבה לחכות. אבל אם הממשלה רוצה לחכות לאישור רשויות הבריאות בארצות הברית, גם אז הם צריכים להביא מיד את החיסונים לארץ כדי שברגע שיינתן האישור מה-FDA לא נבזבז זמן".

"זה מה שצריך לעשות. אני יודע שקשה לממשלה הזאת לעשות את הדבר הנכון, במיוחד אם זה בא ממני. אבל הם צריכים להתגבר על עצמם ולעשות את הדבר הנכון כדי להציל חיים ולשמור על הבריאות של אזרחי ישראל. במקום לתת ג'ובים ליאיר גולן ואלי אבידר, במקום להביא שיטפון נורבגי לכנסת, שיעשו את הדבר הנכון ויביאו כבר את החיסון השלישי. למה הם מחכים, למען השם? שיתעוררו, יתעשתו ויביאו את מיליוני החיסונים עכשיו", סיכם נתניהו.

תגיות:חיסוןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה