מעניין

הלכה לרופא בגלל צינון – והוא מצא משהו שהיה לה באוזן במשך 22 שנה

ג'ורדן הלכה לרופא המשפחה בשל צינון אך גילתה אובייקט שהסתתר לה באוזן במשך 22 שנה. לאחר ששיתפה את הסיפור המוזר ברשת – היא זכתה למאות אלפי צפיות ותגובות מגולשים שעברו דבר דומה

אא

ג'ורדן בת ה-26 פנתה לרופא המשפחה כי הרגישה מצוננת. במהלך הביקור, היא ביקשה ממנו שיבדוק לה את האוזן שהייתה סתומה וגרמה לה בעיות שמיעה. להפתעתה, הרופא גילה אובייקט שהסתתר לה באוזן לא פחות מ-22 שנה!

את הסיפור המוזר הזה, שיתפה ג'ורדן בסרטון שהעלתה לרשת החברתית, וכתבה: "כשאתה הולך לרופא בגלל צינון והם מנקים לך את האוזן ומגלים הפתעה".

מה הסתתר שם? ובכן, מסתבר שהרופא מצא באוזן שלה צינורית לבנה קטנה שהייתה שם מאז שהייתה בת 4. ג'ורדן הסבירה שכשהיא הייתה ילדה, היא סבלה מדלקת אוזן תיכונה תפליטית - מצב המכונה גם 'אוזן דביקה' - שטופלה בעזרת ניתוח "כפתורים" - הכנסת צינוריות איוורור זמניות שאמורות להיפלט מעצמן בתוך חצי שנה עד שנה. מסתבר שאצלה הצינורית לא נפלטה, אלא המתינה שם 22 שנים עד שהרופא מצא אותה. "לפחות זה לא היה חרק. לא היה לי מושג שאפשר לשמוע כל כך טוב", כתבה ג'ורדן בפוסט שהעלתה.

הסרטון צבר למעלה מ-800 אלף צפיות ותגובות מאנשים שעברו מקרים דומים:  "אני בן 27 והלכתי לבית חולים כדי להוציא את זה", כתב אחד הגולשים.

תגיות:אוזןצינון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה