חם ברשת

מירי מיכאלי בפוסט מרגש לאחר הלידה: "תודה לאל, אני אמא לשלושה, אך המסע לא היה פשוט"

3 ימים לאחר שילדה את בנה השלישי, אשת התקשורת מירי מיכאלי שיתפה שהדרך לא הייתה פשוטה ופנתה לחזק זוגות שנתקלים בקשיים בדרך להורות: "פרשת השבוע מלמדת אותנו להתייחס למסע, אז אם אתם במסע הזה – אל ייאוש"

התמונה שצילמה מיכאלי בבית החולים איכילוב התמונה שצילמה מיכאלי בבית החולים איכילוב
אא

לפני 4 ימים, מגישת החדשות מירי מיכאלי ילדה בן שלישי, אח להיילי ולבניה. על הלידה המרגשת היא כתבה ברשתות "בשבח ובהודיה גדולה, שמחים לבשר על הולדת בננו המתוק, לפני זמן קצר. 3.350 ק״ג של מתיקות ואהבה. זה ה-אושר".

לצד השמחה, אמש מיכאלי שיתפה את עוקביה בפוסט חשוף על חוויות קשות מחדר הלידה: "הפוסט הזה מוקדש לכל מי שרוצה ילדים ולא מצליח, למי שחווה ניסיונות, אכזבות וכישלונות, הפלות וקשיים", כתבה מיכאלי. "אני מרגישה שדווקא עכשיו, אני מוכרחה לכתוב לכן ולכם, ברגע הכי שמח שלי, כשהלב שלי עולה על גדותיו מרוב אהבה והידיים- כמו האיחול החשוב הזה- מלאות. אני רוצה מעומק הלב לאחל לכם הצלחה, אבל גם לספר כדי לחזק."

מיכאלי חשפה כי הגיעה בעבר לחדר היולדות בנסיבות פחות משמחות: "את התמונה הזו צילמתי לפני הלידה של התינוק, שלשום. החדר הזה שמצולם כאן הוא חדר הקבלה בצד מיון היולדות בליס, איכילוב. נכנסתי לחדר הזה הפעם בשמחה ובהתרגשות, אבל יצא לי להיות בו גם בנסיבות לא פשוטות. החדר הזה הוא בשבילי חלק מהמסע שלי ולכן היה חשוב לי לצלם אותו, כסימן לחיים, כדי לזכור את הדרך ולא רק את היעד."

מיכאלי הוסיפה כי בשנת 2017, שכבר הייתה אמא לילדה, נכנסה להריון ספונטני עם תאומים והאושר היה גדול: "בבדיקה אצל הרופא שלי שמענו דופק כפול, פרופ׳ יוגב אמר לאייברי לשבת קודם, 'יש שניים'. בביקור הבא נותר רק אחד, בזה שאחריו- שקט, דממה כואבת. בחדר הקבלה המצולם מיררתי בבכי, פרופסור יוגב אמר לי שזה רק באמפ קטן בדרך, אבל בלב קינן גם פחד שלא יהיו לי יותר. אחר כך היה עוד באמפ מהסוג הזה בדרך. האחות המתוקה שליוותה אותי לפני הגרידה עודדה והבטיחה שעוד אשוב וזה קשה אבל יעבור. שלשום פגשתי אותה פה שוב וסיפרתי לה שזו הפעם השנייה שלי פה בלידה מאז".

מיכאלי פנתה למי שעובר קושי דומה וכתבה: "הדרך לא תמיד פשוטה, אבל היעד מופלא. אבל גם המסע הזה חשוב- איך אני צועדת, מתמודדת, לא מאבדת תקווה. יש לזה ערך. פרשת 'מסעי' נפתחת בפסוק 'ואלה מסעי בני ישראל', לרוב אנחנו מספרים מאיפה באנו ולאן אנחנו הולכים, או מתארים סטטוס. הנה, תודה לאל אני אמא לשלושה ילדים. אבל מה הסיפור שקדם לזה? מה עברתי בדרך שלי? הפרשה מלמדת אותנו להתייחס למסע. כן, היעד של בני ישראל היה להגיע לארץ, אבל התחנות היו משמעותיות, עברנו דברים, גדלנו והתפתחנו. כך גם בחיים."
"אז אם אתם במסע הזה, אל ייאוש- הנה תמונת החדר שכולו סימן לתקווה לאושר גדול שאני מאחלת לכם שיגיע אליכם בקרוב ממש", סיכמה מיכאלי.

תגיות:מירי מיכאלילידהנשיםהפלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה